ՀԵՌՈՒՍՏԱԾՐԱԳՐԵՐ - Հեղինակ՝ . Sunday, September 5, 2010 16:11 - 12 քննարկում

ՍՐԲԱԶԱՆ ԹԱԼԱՆԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ…(TV, part-2)

Թույլ ինտերնետի դեպքում ընտրեք ներքևի տարբերակը։

Get the Flash Player to see this content.

Get the Flash Player to see this content.

ՍՐԲԱԶԱՆ ԹԱԼԱՆԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ…



12 քննարկումներ

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Hayk Andreasyan
Sep 5, 2010 17:36

Արթուր ջան, մի քանի հարց քեզ՝ հաղորդման թեմայով.
1. Հայաստան.
արդյոք կա՞ մեր երկրում մեկը (նկատի ունեմ առաջնորդ), որ կկարողանար փոխել ներկայիս վիճակը , ո՞նց կարել է փոխել ազգային ներկա տնաքանդ մտածելակերպը, արդյոք ջհուդական ուժերը կթողնե՞ն, որ արտասահմանյան ընկերությունները մեզ մոտ ներդրում անեն,
2. Աշխարհ.
կպայթի, արդյոք, այդ փուչիկը 2012 թվականին( կապելով այն արեգակնային հերթական ցիկլի ավարտի հետ)
միաժամանակ, հավատու՞մ ես արդյոք Նոստրադամուսի այն գուշակությանը, որ ԱՄՆ-ի 44-րդ նախագահի օրօք տեղի կունենա այդ երկրի փլուզումը և քո նշված համակարգի պայթումը:
Արամ Մկրտչյանի կարծիքը նույնպես կուզնայի իմանալ: Արամ ջան, ի դեպ, ես էլ եմ ապրում Գերմանիայում ու կարծում եմ, որ այստեղի որոշ բաներ, եթե մեր երկրում էլ ունենայինք, դա պարզապես հրաշալի կլիներ:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Արտակ
Sep 5, 2010 19:02

Ֆինանսական բնաշխարհը որի մեջ մերք ապրում ենք իր վերադիր գերիշխանությունն է դրել ամենուր որտեղ հնարավոր է: Աղբյուրից եկող ջուրը ձրի չե այլևս… ահա մի կարևոր գործոն որը ստիպում շաքարի ճակնդեղ չաճեցնել կամ աճեցնել: Սա մարդկաին քաղաքակրթության վերջնական արտահայտումն է: Այս արհեստական բնաշխարհը, որը մարդկային քաղաքակրթության արտահայտումն է, ունի իր օրենքները, պետք եղած բացառությունները և իհարկե “աստվածները”: Ով է ասել որ կա պահանջարկ և մատակարարում օրենք՞ Արդիոք սա միշտ է ճիշտ՞ Բայց առանց այս արհեստական բնաշխարհի, էլ ինչպես սանձես մարդաուժը և ապահովես առաջընթաց՞ Բայց մյուս կողմից արդիոք չի կարող արարիչ մարդը լինել ինքնիշխան՞ Կարծես թե առաջընթացի հաղթարշավը երկրի վրա արդեն լրացավ և ընդարձակումը արդիոք պետք է փնտրել ուրիշ մոլորակների վրա բնակություն հաստատելու մեջ, թե սեփական հոգևոր աշխարհը շինելու մեջ՞ Արդիոք ամեն բան վերջիվերջո չի խտանում հոգևորի մեջ՞

Նայեք այս տեսանյութը որը իրականում նկարագրում է թե մարդը ինչպես է ենթարկվում ֆինասիստ տերերին… http://www.youtube.com/watch?v=G9BGc3yxJ8Q

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Arthur Armin
Sep 5, 2010 23:20

Հարգելի Հայկ Անդրասյան, փորձեմ համառոտ պատասխանել ձեր հարցին, որը մեր բոլորիս հարցն է: Ձեր հարցն այս էր՝ «1. Հայաստան.
արդյոք կա՞ մեր երկրում մեկը (նկատի ունեմ առաջնորդ), որ կկարողանար փոխել ներկայիս վիճակը , ո՞նց կարել է փոխել ազգային ներկա տնաքանդ մտածելակերպը, արդյոք ջհուդական ուժերը կթողնե՞ն, որ արտասահմանյան ընկերությունները մեզ մոտ ներդրում անեն,»:
Այս կամ այն հասարակության կառավարությունը կոնկրետ ժամանակահատվածում՝ ԴԱ ՏՎՅԱԼ ԺԱՄԱՆԱԿ ԻՐ ԻՍԿ ԺՈՂՈՎՐԴԻ ՀԱՅԵԼԻՆ Է: Այսինքն, իր ժողովրդի հավաքական հոգեբանության, իղձերի, ցանկությունների եւ երզանքների հավաքական արտահայտությունը, մի քիչ ավել մի քիչ պակաս, “ձեւավորում” է իր իսկ առաջնորդներին: Ինչո՞վ է զբաղված Լույսաշխարհը: Մենք փորձում ենք մեր ժողովրդին տալ որոշակի ինֆորմացիա եւ կոնցեպցիա՝ իրերը եւ երեւույթները տեսնելու համար: Որեւէ ազգի մտավոր եւ հոգեւոր էներգիան եթե կենտրոնանում է միեւնույն նպատակի եւ այն իրագործելու կոնցեպտի վրա, ապա այդ համազգային իղձը ժամանակի ընթացքում դառնում է իրականություն, ստանում է միս ու արյուն: Եթե 88- 90-ականներին ողջ հայության իղձը Արցախյան հաղթանակը տոնելն էր, ապա 6 տարվա ընթացքում՝ 1994թվականին այս համազգային նպատակը, որը կարելի էր համարել ֆանտաստիկ եւ անհնարին, դարձավ իրականություն: Համազգային ոգու ցանկությունը եւ մտքի հավաքական էներգիան նյութականացրեց եւ իրականություն դարձրեց համազգային իղձը: Սա թաքնագիտական օրինաչափություն է բնության նրբագույն էներգիաների՝ տեսակի զգայողական կենսոլորտի սֆերայում /Կա սրա մաթեմատիկական բանաձեւը, որն իրավունք չունեմ հրապարակելու… գիտեք ինչու/: Հիմա, եթե մեր ժողովրդի, 10 միլիոն մարդ աշխարհում, կամ Հայաստանումբնակվողների, գոնե 3.14 տոկոսը հոգով ու սրտով, համազգային ձգտումով ցանկանա մի նպատակ, եւ պարզ տեսնի իր այդ ցանկության ինչն ու ինչպեսը, ապա այդ ցանկությունը կդառնա կոնցեպցիա, եւ անշուշտ ի հայտ կգան մարդիկ, որոնք կառաջնորդեն կամ կմակեն այդ նպատակը իրագործելու տակտիկան եւ ստրատեգիան: Եվ այս պարագայում դրսի ուժերը կմնան լուսանցքից դուրս, ինչպես եղավ Արցախյան պայքարի օրերին: Իսկ եթե ժողովրդի մեծ մասը թքած ունի ամեն ինչ վրա, իր համար լավագույնը՝ ոչ թե իր հայրենիքն ու տունը կերտելն է, այլ փախչելն ու էմիգրանտ լինելն է դառնում, ապա դուք չունեք հավաքական իղձ, ուրեմն հավաքական նպատակ, որպեսզի այն հաղթահարվի: Նժդեհը գրում է, որ ճակատամարտի ճակատագիրը որոշված է լինում մինչեւ ճակատամարտը: Այն բանակը, որ անվերապահ զգում է եւ գիտե, որ ինքը հաղթելու է, ապա նրա հաղթանակը անխուսափելի է: Քանի որ մինչեւ ֆիզիկական առչակատումը կա ՈԳՈՒ ճակատամարտ: Ուրարտական ժամանակներում, ճակարտամատից առաջ ՈԳՈՒ աստվածը պտիտի հաղթեր, որից հետո զորքը պիտի ուղեւորվեր հաղթանակը տուն բերելու: Սա անտեսանելի բնության մեջ կամ զգայողական կենսոլորտի /աստրալ սֆերա/ օրինաչափություններից է: Հենց մեր ժամանակներում ազգային հավաքական էներգիա-Ոգի էր Պ. Սեւակի “Անլռելի Զանգակատունը”, որը ոգով կերակրեց երեք սերունդ, եւ արդյունքում ունեցանք Արցախյան հաղթանակը:
ԱՅՍՕՐ Ի՞ՆՉ ՀԱՎԱՔԱԿԱՆ ԻՂՁ Է ՀԵՏԱՊՆԴՈՒՄ ՀԱՅ ԺՈՂՈՎՈՒՐԴԸ:
Եւրոխորհուրդ մտնե՞լ, ռուսի հետույքը համբուրե՞լ, թուրքին քծնե՞լ, թե՞ թքած ունենալ ամեն ինչ վրա, ինքը ջիփ ա ուզում քշի ապե: Չկա հավաքական իղաձը եւ նպատակը, չկա համազգային ոգու ուղղվածությունն ու կենտրոնացումը: Ահա եւ ձեզ այսօրվա արդյունքը: Մենք մի քանի տասնյակ մարդիկ, սփյուռքում եւ Հայաստանում, փորձում ենք սերմ ցանել, զարթնեցնել, հույսով, որ մի օր բերքը որպես հաղթանակ կհավաքվի:
Հարգանքներս:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ArMen, Glendale
Sep 5, 2010 23:38

Ի լրացում ձեր ասածների կուզենայի ասել, որ այն բոլորը որոնք կկասկածեն ձեր ասածների մեջ կարող են այցելել հայտնի FORBES կայք էջը և համոզվեն, որ առաջին 10-յակի կամ նույնիսկ 100-յակի մեջ չկան այն ընկերությունները, որոնք իրական բարիք են ստեղծում, այլ նրանք են որոնք “հավելյալ արժեք են” դիզում փող վաճառելով` այսինքն վաշխառությանմբ և սա իրեց իսկ տվյալներով` http://www.forbes.com/lists/2010/18/global-2000-10_The-Global-2000_Assets.html:
Եվ հետո շատ տեսակետներ կան, և ես կիսում եմ այդ տեսակետները, որ տնտեսագիտությունը գիտական կատեգորյա չի կարելի համարել, հատկապես նրա մոնետարիզ բաժինը, որը բառիս բուն իմաստով տաֆտալոգիա է, քանի որ պարզ հաշվապահությունը, որ պահանջում է մաթեմատիկայի միջին գիտելիքներ, հանկարծ դառավ “գիտություն” ի շնորհիվ մեծն Մարկսի, մոնետարիստ տաֆտալոգ, ֆրիդմանի և հատկապես Ֆիշերի իր հայտնի անհեթեթ բանաձևով`MV=PY: Այս “գիտության” ամբողջ իմաստը ի սկզբան է եղել է թաքցնել ճշմարտությունը ինչոր խուճուճ տերմիների և բանաձևերի տակ: Շատ բնորոշ է ասել Գերմանիայի հայտնի կանցլեր Բիսմարկը Մարքսի Կապիտալի համար` “Ախ, կտառապենք մենք այդ հաշվապահի(Մարքսի) ձեռքին”

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Hayk Andreasyan
Sep 6, 2010 1:15

Արտուր Արմինին

Հիմնականում համաձայն եմ քեզ հետ, Արտուր ջան: Մտքի ուժի զորությունից և արտանետած էներգիայի ուժգնությունից պատկերացում ունեմ: Ցանկանում եմ մեզ բոլորիս, գոնե այդ 1Պի-ի շուտափույթ «կազմավորում», որը կվարակի և ՈԳՈՒ զարթոնքի կբերի մյուսներին:
Շնորհակալ եմ մեկնություններիդ համար:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Hayk Andreasyan
Sep 6, 2010 1:49

Հա, մի բան էլ հասկացա: Ես, երևի թե պիտի իմ մտքերի արտահայտման մեջ այդքան սանձարձակ չլինեի: Այսուհետ, կփորձեմ ավելի զգույշ լինել:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Աշոտ
Sep 6, 2010 7:01

կարևեր է արդյոք պատմական արդարությունը

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Արամ Մկրտչյան
Sep 6, 2010 8:40

Բռավո ևս մեկ անգամ բռավո:
Ավելացնելու քիչ բան մնաց ,որի գրելն էլ դառնում է ավելորդ:
Ավելացնեմ միայն մեկ միտք, մեր Աստվածները չեն պարտվել, մենք լքեցինք նրանց:
Թե ինչու չեն պարտվել, դա մի երկար պատմություն է ,որին մի գուցե մենք կանդրադառանք հաղորդումներից մեկի ժամանակ:
Հարգելի Hayk Andreasyan
Ուրախ եմ ,որ ապրում ես Գերմանիայում և ողջունում եմ քո ակտիվ մասնակցությունը:
Գերմանական մամուլը մշտապես գրում է ,որ եթե այսօր աշխարհում տեղի ունեցավ տնտեսական և քաղաքական կրիզիս ապա 2012 թվականին կարող է տեղի ունենալ միայն տնտեսական կրիզիս,որը վերջ գդնի բանկային այս համակարգի տիրապետությունը:
Նոստրդամուսին չեմ հավատում մի պատճառով, վստահ չեմ գրածների իսկությանը, ավելի շատ հակված եմ կարծելու ,որ ինչ որ ծրագրեր ներկայացվում են նրա անունով ,ասյ անունը լուրջ ապահաովագրակակն վարկանիշ ունի ներքևի օղակներում:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Edgar
Sep 6, 2010 11:21

Հրեաները Քրիստոնեւթյունը տարածեցին մյուս ժողովուրդների մեջ,որպեսզի նրանք ծնվելուց հետո ունենան մեղքի զգացում:Ֆրիդրիխ Նիցշե

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

OHAN
Sep 6, 2010 11:39

Արտուր ջան, քո այդ Երջանկությունից ես մի քիչ գողանում եմ ,կուզես արտոնիր , կուզես ոչ …

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ArMen, Glendale
Sep 6, 2010 15:27

Ուսումնասիրելով ՀՀ կենտրոնակնա բանկի մասին օրենքը (որից բերված հատվածին արդեն ծանոթացաք http://www.louysworld.com/2010/07/28/%D5%B0%D5%B0-%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%BF%D6%80%D5%B8%D5%B6%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%A2%D5%A1%D5%B6%D5%AF%D5%AB-%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%AB%D5%B6-%D6%85%D6%80%D5%A5%D5%B6%D6%84%D5%AB%D6%81/) և համեմատելով գոնե նախկին Սովետական հանրապետությունների նմանատիպ օրենքների հետ ես համոզվեցի, որ դրանք իրար ճիշտ պատճենն են; Բայց նկատեցի նաև փոքր շեղումներ, օրինակ որ նրանք անկախ են բոլոր պետական մարմիներից դրանում բաձարձակ նման են, իսկ որոշներում՝ օրինակ Բելառուս, Ղրղստան, ղազախստան կա մի կետ, որ ասում է որ Կենտրոնական Բանկը ոչ շահույթ հետապնդող հաստատություն է, իսկ ՀՀ ԿԲ-ի օրենքում այդ էլ չկա; Այսինք ՀՀ ԿԲ սովորական կոմերցիոն բանկ է, միայն ունի դրամի էմիսիայի մոնոպոլիա և զբաղված է փողի վաճառքով՝ էժանով գնում է միջազգային վաշխառուներից և թանկով վաճառում սեփական ժողովրդի վրա;

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Արմեն .Բ
Sep 7, 2010 6:45

Մի մոռացեք որ Նոստրադամուսն էլ հրեական ծագում ունի,շատ էլ ճիշտ ես անում Արամ ջան որ չէս հավատում:Մի քիչ տարօրինակ չի՞,որ նման բաներ մենակ հրեական ծագումով մարդիկ են գրում:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Գրեք Ձեր կարծիքը

ՀՂՈՒՄՆԵՐ ԳՐԵԼՈՒ ԿԱՆՈՆՆԵՐ

- Չի խրախուսվում ամբողջովին մեծատառերով գրված հղումները,
- Մի գրեք փողոցային դարձվածքներով,
- Արգելվում է գովազդային հղումները,
- Մի գրանցեք անձնական վիրավորանքներ:

Գրառում կատարելուց հետո ստուգեք Ձեր էլ–փոստարկղը (Inbox եւ Spam) հավելյալ գործողությունների համար.

Comment



` 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 - = Back
TAB q w e r t y u i o p [ ] \
Caps a s d f g h j k l ; ' Enter
Shift z x c v b n m , . / Shift
Ctrl Alt   Alt Ctrl

Միացնել հայերենը

*