ՀԵՌՈՒՍՏԱԾՐԱԳՐԵՐ - Հեղինակ՝ . Saturday, September 4, 2010 16:06 - 13 քննարկում

ՍՐԲԱԶԱՆ ԹԱԼԱՆԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ… (TV, part-1)

Թույլ ինտերնետի դեպքում ընտրեք ներքևի տարբերակը։

Get the Flash Player to see this content.

Get the Flash Player to see this content.

ՍՐԲԱԶԱՆ ԹԱԼԱՆԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ…



13 քննարկումներ

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Արտակ
Sep 4, 2010 17:34

Շատ ճիշտ մեկնաբանություն եր: Փաստորեն այս փնթի քոչվորները չունենալով ստեղծագործելու կարողություն ՇԱՏ մեծ կարևորություն են տվել փողին քանի որ դրա զորությամբ կարող են ձեռք բերել այն ամենը ինչ իրենք չեն կարող ստեղծել: Այսինքն հավերժորեն տիրելով փողին նրանք կարող են տիրել արարողին և ստեղծողին: Բայց հարցը հետևյալն է՝ Եթե այդ փնթի քոչվորները ոչինչ են ստեղծում ապա ինչպես կարող են տիրել փողին՞ Պատասխանը իհարկե պատմությունն է տալիս: Այդ փնթիների համար փող ձեռք բերելու միջոցը եղել է թալանը և իսկ ավելի “առաջընթացների” համար վաշխառությունը: Մեր ժամանակներում տեսնում ենք որ քոչվորների մոտ նկատվում են հիմնվելու միտումներ արտահայտված ուրիշների ստեղծած մշակույթի, հողի, գիտության և այլնի վրա: Արդիոք հիմքեր կան սրա իրականացման համար՞ Պատասխանը իհարկե մեր ձեռքում Է: Հիմքերը Կ-ԵրԵրԱն:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Արտակ
Sep 4, 2010 17:49

Հռետորական հարց… Ինչ են իրենից ներկայացնում այսօրվա համաշխարահին բորսաները՞ Այսօր կարող ես առնել և ծախել Ոսկի, Արծաթ և Ալյումին արանց այն շոշափելու կամ տեսնելու: Բայց արդիո՞ք այն գոյություն ունի որը առնում, ծախում և դրամական շահ կամ կորուս ես ունենում: Ոչ:

Ու՞ր մնաց այն ոսկերիչը որ ոսկի է առնում իր հաճախորդի համար ոսկեղեն սարքելու նպատակով: Ու՞ր մնաց այն հացթուխը որ ալյուր է առնում հաց թխելու համար: ՀԱՐՑ… Իրականում Ինչ է կատարվում ապրանքաին և արժեթղթաին շուկաներում: Իրականում Փողեղեն հրեշը իր արժեչափից առատորեն մեծացվել է և հրամայվել է կուլ տալ Ամեն Արարիչ Ամեն ռեսուրս և աշխարհս ապականել ուզածիդ պես:

Բայս այս ասել ով չգնանք մյուս ծայրահեղությունը… փողը չարի չԷ, այն պետք է տիրապետել ճիշտ ձեվով: Երևի մարդկությունը դեռ կպատասխանի այս հարցին:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

VANO
Sep 4, 2010 17:53

Հետաքրքիր է, «փոխ»–առություն ,այն է LOAN , և «փող»–առություն, այն է , տոկոս… Ազատ շուկայական հարաբերություններ և…Ազատ Սուկայական հարաբերություններ… Հանճարեղ է ՀԱՅ լեզուն, մեկ տառ փոխելով, բացահայտվում է «խնդրի» էությունը…

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Arthur Armin
Sep 4, 2010 22:09

Roland-ին,
Այո՛, դուք ճիշտ եք: Անտիկ փիլիսոփաներից մեկն մեկն ասել է,- «Որպեսզի մարդ- անհատն իրեն լիարժեք եւ երջանիկ զգա, նրան առաջին հերթին անհրաժեշտ է ունենալ հզոր հայրենիք»:
Այո՛, դուք ճիշտ եք. հրեաները, թուրքերը եւ այլն ունեն հզոր պետություն, իսկ մենք հայերս երբեք չենք կարողանա վերականգնել մեր երբեմնի հզորությունը, եթե այս կամ այն օտարազգիների կանխամտածված ծրագիր-թույնը մեզ համար դարձնենք մեր իսկ գաղափարախոսությունը: Հենց մեր օրերում, Հ-1 հեռուստատեսությամբ Էջմիածնական տերտերը խոսում է, թե մեր ազգի հայրը հավատքի հայր Աբրահամն է /Հին Կտակարան/: Մեկ ուրիշ տգետ տերտեր բացատրում է, թե իբր ՎԱՐԴԵՎԱՐ նշանակում է Յիսուս, որովհետեւ Յիսուսը վարդ էր: Այնքան տգետ եւ միտումնավոր զեղծարարներ են, որ նույնիսկ բառարան չեն բացում /հնագույն հնդեւրոպական լեզվում ՎԱՐԴԱ բառարմատը նշանակում է՝ “ջուր”: Բառը կազմված է 2 բառերից՝ վար եւ վարդ-ջուր/: Նույն կամայականություններն ենք տեսնում հնագույն ծիսական տրնդեզի, բերքի օրհնության եւ այլն հայկական հնագույն ծիսական արարողությունների իմաստները կեղծելու միտումնավոր քաղաքականության մեջ, որ այսօր, Հայ եկեղեցին նոր ուժով ու թափով գործունեություն է ծավալում:
Այո՛, ՍԵՓԱԿԱՆ ԻՆՔՆՈՒԹՅԱՆ ՃԱՆԱՉՈՂՈՒԹՅԱՆ փլուզումը, որ այսօր որդեգրել են օտարի պնակալեզ գործակալները, մեզ ի վերջո կդարձնի լոպազների եւ շփոթված անմիաբանների հասարակություն, որի տրամաբանական վերջը կլինի պատմության թատերաբեմից վերանալը: Սեփական ինքնության ճանաչողությունն ու ազգային գաղափարախոսությունն է այն ողնաշարը, որի վրա կառուցվում են ազգ, հասարակություն, պետություն ինտեգրալները: Եթե մենք այս տարրական ճշմարտությունը չհասկանանք եւ շարունակենք քրիստոնեական զառանցանք-թույնն ընդունել որպես մեր սեփական գաղափարախոսություն, ապա կկորցնենք մեր վերջին հնարավորությունը:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

markarish
Sep 4, 2010 23:18

Արտակ

Ես ձեր հռետորական հարցին կպատասխանեմ փիլիսոփայական հարցով: Իսկ եթե բորսան թողնենք մի կողմ, որն է իսկական ու բարձր արժեքը, ոսկին՞,Անշարժ գույքը՞,արտադրական միջոցները՞,բնական ռեսուրսները…………

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Arthur Armin
Sep 4, 2010 23:50

1. Որեւէ ապրանք, որն ունի պահանջարկ՝ իրենից ներկայացնում է արժեք:
2. Ուրեւէ ապրանքի մեջ արժեքներ են՝ հումքը, մտավոր եւ ֆիզիկական աշխատանքը:
3. Բնական ռեսուրսները, անշարժ գույքը, արտադրական միջոցները, մտքի արդյունք տեխնոլոգիաները եւ գիտական հայտնագործությունները, ինչպես նաեւ մտքի վերարտադրանք արվեսի գործերը արժեքներ են:
Ոսկին ունի հիմնականում երկու ֆունկցիա՝ 1. արժեք է, քանի որ այն հայթաթելու համար աշխատանք է կատարված, եւ 2. Չափաման հարաբերական միավոր է փոխարժեքային համակարգի համար: Ունի նաեւ ուրիշ հատկանիշներ՝ գանձ, միջազգային փոխարժեք, պահեստային ֆոնդ եւ այլն: Սակայն ոսկու հետ կապված այս ամենը պայմանական ընդունված ֆունկցիաներ են: Դեռ հնագույն ժամանակներից մարդը, հասարակությունը որոշել է ոսկու “սբացումը” ու նրան օժտել է այս “հատկություններով”: Ըստ իս ոսկու միակ ոչ արհեստական ֆունկցիան պետք է լինի նրա ապրանք-արժեք հատկությունը, որովհետեւ այն մեզ հայտնի, բնության մեջ ամենալավ հաղորդիչն է /հաղորդալարեր, կպիչներ, տվիչներ եւ այլն/:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

VAHAN
Sep 4, 2010 23:55

Հարգելի Արթուր Արմին:
Հարգելիս, ձեր գրակից Կարենը ( նրան չի կարելի ասել զրուցակից, քանի որ լեզվից սախատ է, իր իսկ խոստովանությամբ) չի տարբերում Արթուր անվան պատկանելությունը՝ տղա է, թե աղջիկ: Ես իմ անունից, որպես այս կայքէջը հարգող այցելու, խնդրում եմ դադարեցնել գրագրությունը Կարենի առաջ քաշած թեմաներով: Նա անտեղյակ է ճշմարտությունից, քրիստոնեությունից, և ընդհանրապես…նույնիսկ չգիտի թե արևի վրա ինչ է վառվում միլիարդավոր տարիներ:Այս ամենով հանդերձ տղան օգնության կարիք ունի, զգացվում է մոտիկ մարդկանց բացակայություն իր շրջապատում: Հանգիստ թողեք նրան:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Աշոտ
Sep 5, 2010 1:32

եկեք վերջ տանք վիրավորանքներին,եթե մեկի տեսակետին համաձայն չենք չի նշանակում որ պետք է վիրավորենք

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Արտակ
Sep 5, 2010 5:07

markarish երևի գիտեք Ոսկու Կարասը հեքիաթը որ ոսկին մեկի համար ոսկի է իսկ մյուսի համար օձերի կծիկ: Կա նաև անգլիական առած որ ասում է “Իմ աղբը ուրիշի գանձն է”: Հուսամ որ սա կօգնի ձեզ բացահայտել այն ամենը ինչ փնտրում եիք:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Էդգար
Sep 5, 2010 5:29

Հարգարժան պարոնայք Ստեփան Քիրիմիդջյան և Արթուր Արմին,

Շատ ապրեք, շատ մատչելի ձևով բացատրեցիք Երկիր մոլորակի վիճակը:

Ես ինքս ֆինանս եմ ուսանել ու շատ եմ կարևորում մեր հայերի համար հայալեզու ինազեքումը/կրթությունը/լուսավորումը:

Ձեզ ցանկանում եմ ուժ ու եռանդ որ կարողանաք շարունակել կրթել հայությանը:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Արամ Մկրտչյան
Sep 5, 2010 10:40

Բավականին հաջող հաղորդում էր, շատ մատչելի և ամբողջական ներկայացվեց ռեալ վիճակը, ինչպես նաև կապը Հին և Նոր Կտակարանների միջև:Նման տիպի հեռուստա հաղորդումները հող են նախապատրաստում էթնո կենտրոն մտածողության ձևավորման համար:Շատ եմ կարևորում հակասության բացահայտման ձևը և մոտեցումը :

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Թամար Գրիգորյան1968 ՆՅ.
Sep 5, 2010 10:44

Հարգելի Արթուր Արմին՛ շա՝տ շնորհակալություն «Գիտակցության խաղեր» ֆիլմի համար: Դիտեցի ֆիլմը և թույլ տվեք ասել, ուրախ եմ, որ Ձեր նման մարդիկ չեն հոգնում այդ մասին խոսելուց և ամենակարևորը, իրերը ճիշտ տեսնելուց և ներկայացնելուց: Թեև դրանից գործը չի հեշտանում, բայց ճանապարհներից մեկն էլ դա է: Շնորհակալություն:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

hovan
Sep 5, 2010 15:56

Գրեք Ձեր կարծիքը

ՀՂՈՒՄՆԵՐ ԳՐԵԼՈՒ ԿԱՆՈՆՆԵՐ

- Չի խրախուսվում ամբողջովին մեծատառերով գրված հղումները,
- Մի գրեք փողոցային դարձվածքներով,
- Արգելվում է գովազդային հղումները,
- Մի գրանցեք անձնական վիրավորանքներ:

Գրառում կատարելուց հետո ստուգեք Ձեր էլ–փոստարկղը (Inbox եւ Spam) հավելյալ գործողությունների համար.

Comment



` 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 - = Back
TAB q w e r t y u i o p [ ] \
Caps a s d f g h j k l ; ' Enter
Shift z x c v b n m , . / Shift
Ctrl Alt   Alt Ctrl

Միացնել հայերենը

*