ՀԵՌՈՒՍՏԱԾՐԱԳՐԵՐ - Հեղինակ՝ . Wednesday, May 26, 2010 20:17 - 41 քննարկում

ԱՐԾՎԻ ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆԻ ՀԵՏ ՀԱՂՈՐԴՈՒՄԸ ԹՈՂԱՐԿԵԼՈՒՑ ԱՌԱՋ…

Get the Flash Player to see this content.



41 քննարկումներ

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

A,Askojan
May 27, 2010 2:25

Շատ հաճելի է …
Ձէզ ամէնիտ լսէլն, որ մեր պապերի թողաղ ժառանգութեան մտկաին հզօրության փշրանքներն, հավաքում եք, դասաորում ու ամէնքին տեսանէլի ու հասանելի եք դառցնում:
Ես էլ եմ երկար տարի մէր ՀԱՅ հիմքերն որոնող, – համամարթկաին Լեզվական տեսանկունից -, դառել :

Ես բավարարութիւն ստացամ որ իմ կողմից վաղուց դրած «առպակաս 40.000 տարիների ՀԱՅ-Ցիվիլիզացիաի հիմքերի գոյութիւնը»- տէսակէտը, արդէն գնալով ընդունվում է, ու դեռ մի բան էլ ավէլ, մանավանդ, հէրքող Պր. Արամ Մկրչյանի կողմից:

Իմ փաստերն(գիտական) կան, և օր առ օր դրան ավելանում են՛ որ,
— չկա աշխարհում Լէզու, Կրօն ու մշակույթ որ ՀԱՅի փշրանքն չ՛լինի — ,
ու հէնց դրա համար էլ, ինձ համար ավելի զզվելի բան չ՛կա, երբ մի տկետ(նէր) վեր է(են) կէնում ու մի փշրաքն-լեզու ու -Կրօն դնում են Մայր-ԱՍտվածատու ՀԱՅ-լեզվից ու -կրօնի տեղն:

Դրանք հիմա, այս րօպէին,
քնած-ՀԱՅ-պէտականութեան-(Լեզվական-) գլխին, որ ամէն մի ազնիվ-ՀԱՅի- գլխ է, կացիներով զինվաց, գլխատէլու, կանգնած են:

Արթնացէք ՀԱՅ-եր ու մարթկութուն’ , ով ինչով որ կարող է, քանի ուշ չէ, թէ ո՛չ, ո՛չ թէ միայն՜ ՀԱՅութիվնը, այլ ամբո՜ղջ մարթկութիւնը է, անգլուխ մնալու:

A,Askojan

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 13 Thumb down 4

Արաքսյա
May 27, 2010 2:31

Ապրեք սիրելի հայրենակիցներ: ԱՊՐԻ ՀԱՅ ԱԶԳԸ և ՄԵՐ ՀՐԱՇԱՓԱՐ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱՅԲՈՒԲԵՆԸ: Օգտվեք հետևյալ կայքից սիրելի Հայ ժողովուրդ: Ուսուցանեք ձեր մանուկներին հարենակիցներ՝ աշխարհասփյուռ հայեր:

http://www.menq.am/tarer.htm

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 14 Thumb down 1

Gagik altunian
May 27, 2010 3:01

Ցավւմ եմ , որ ձեր որակի Մարդիկ ՝՝նկատի ընեմ բոլորիդ ,,
թափառւմ են աշխարհով մեկ
տա ԱՍՏՎԱծ որ մեկ օր Հայաստանը դառնա մեր մեր
հավաքատեղին մեր ապրելւ, աշխատելւ, տեղը, տւնը, օջախը:
Բայց և հպարտ եմ, որ ձեր ազգակիցն եմ
շնորհակալւթւն շատ հետաքրքիր զրւյցի համար:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 26 Thumb down 2

Արամ Մկրտչյան
May 27, 2010 3:28

A,Askojanin

Շումերները իրենց արձանագրություններից մեկում թողել են նախաջրհեղեղյան աշ խարհը կառավարող ութ կառավարիչների անունները և նրանց կառավարման ժամանակահատվածը: Անձնանունների նույնիսկ մակերեսային ուսումնասիրութ յունը հանգեցնում է մեկ եզրակացության բոլոր ութ կլանների անունները կազմված են հայերենի լեզվա մտածողության և բառակազմության համարժեք:
Այսպիսին էր երկրի կառավարիչների ցուցակը և կլանի կառավարման ժամանա կաշրջանը ջրհեղեղից առաջ, որոնք կրել և տարածել են հրա պաշտական գաղա փարախոսությունը:
1.A-LU-LIM – ԱԼՈՒԼԻՄ ,ԷՐԻԴՈՒ-ի տիրակալը կառավարել է 28.800 տարի
2.A-LAL-GAR – Ա ԼԱԼ ԳԱՌ ———————— կառավարել է 36.000 տարի
3.EN-MEN-LU-AN-NA -ԵՆ ՄԵՆ ԼՈՒ ԱՆ ՆԱ —— կառավարել է 43.200 տարի
4.EN-MEN-GAL-AN-NA – ԵՆ ՄԵՆ ԳԱԼ ԱՆ ՆԱ —- կառավարել է 28.800 տարի
5.DU-MU-ZI.-ԴՈՒ ՄՈՒ ԶԻ —————————- կառավարել է 36.000 տարի
6.EN-SIPA-ZI-AN-NA. -ԵՆ ՍԻՊԱ ԶԻ ԱՆ ՆԱ.——– կառավարել է 28.800 տարի
7.EN-MEN-DUR-AN-NA.-ԵՆ ՄԵՆ ԴՈՒՌ ԱՆ ՆԱ —- կառավարել է 21.600 տարի
8.UB-AR-TU-TU.-ՈՒԲ ԱՐ ՏՈՒ ՏՈՒ. —————– կառավարել է 18.000 տարի
Ութ կլանների աշխարհը կառավարման ժամանակաշրջանը մինչև ջրհեղեղ հավա սար է 241 200 երկրային տարվա:

Համաձայ Շումերական ժամանակագրության որը վերականգնվել է 12 խորհրդա նշանների օգնությամբ համաշխարհային ջրհեղեղը տեղի է ունեցել այն ժամանակ, երբ արևը գտնվել է «12 խորհրդանշաններից կազմված» նոր համակարգի կարիճի (նախկին օձ) մասում, այսինքն 19000 տարի առաջ:
Ըստ Շումերական նյութերի ժամանակակից ցիվիլիզացիայի տարիքը կազմում է 260.200 երկրային տարի կամ մոտավորապես 10 արևային տարի կամ 10 արարչա կան օր:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 16 Thumb down 11

G.Athenatsi
May 27, 2010 5:55

հարգելի Ստեփան
հրեաները վեռցնելով հնդկական վեդաների ճշմարտւթյւնները [ 3000 մթա ]
հարմարացրել են իրենց պատմւթյանը և այդ պատմւթյւնը
փաթաթել են մեր վզին, որպես քրիստոնեւթյան պատմւթյւն
հրեաների աստվածը ՝՝ԵՀՈՎԱ,,- ն շինարարն է ՝՝ լիտւրգոս,, ը
իսկ հեղինակը, ճարտարապետը, միտքը դա Ար-Արիչն է որն արարել է
ստեղծել է տիեզերքը, նյւթը,լըյսը և մւթը նա աստված չի նա
Ար-Արիչ է
Իմ կարծիքով մենք լինելով ստեղծարար,ստեղծագործ ազգ հակասւթյան մեջ ենք
մտնւմ ինքներս մեզ հետ պաշտանմւնք դարձնելով շինարարին, լիտւրգոս-ին
հետ մղելով Ար-Արչին
Այստեղից ել սկսվւմ են մեր պատմւթյան ձախորդ սև օրերը
Իսկ պն Արծվին-ին ւժ եռանդ և բարի շարնակւթյւն

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 8 Thumb down 0

Gagik altunian
May 27, 2010 6:56

Հրեաները վերցնելով հնդկական վեդդաների ճշմարտւթյւնները [3000 մթա]
հարմարացնելով իրենց պատմւթյանը, փաթաթեցին մեր վզին որպես
քրիստոնեւթիան պատմւթյւն :
Հրեաների աստվածը ՝՝ԵՀՈՎԱ,,-ն բանվորն է ՝՝լիտւրգոս,,-ը շինարար
իսկ ճարտարապետը, հորինողը, գծագրողը, պատվիրողը Ար-Արիչն է
ԱրԱրիչն է ստեղծել տիեզերքը, լւյսը, նյւթը, տիեզերական օրենքները
ՆԱ աստված չի ՆԱ Ար-ԱրԻչ է՝՝
Ինձ թվւմ է այստեղից էլ մեր ազգի անհաջողւթյւնները սկսւմ են
քանզի մենք լինելով ստեղծագործ, ստեղծարար ազգ պաշտանմւնքի ենք
արժանացնւմ բանվորին շինարարին ոչ թէ հեղինակին և այդ
հակասւթյւնը 2000- տարի մեզ պարտադրվւմ է
ՊՆ Արծվին-ին
ցանկանւմ եմ ւժ, եռանդ և ԱրԱրիչի օհրնւթյւնը
կներեք ինձ թվւմ է Ար նշանակւմ է սկիզդ
Ար–արատ սար որտեղից սկսեց մարդկւթյւնը
Ար–մենիա տեղ որտեղից սկիզբ առան ազգերն ւ մշակւյթը [ցիվիլիզացիա]-ն
Ես այդ գոծւմ դելետանտ եմ կներեք

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 8 Thumb down 5

Հրայր
May 27, 2010 9:48

http://vimeo.com/9380279

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 6 Thumb down 0

Տիկ. Մարտիրոսյան
May 27, 2010 10:02

Հարգարժան Արծվի,
Խորին շնորհակալություններս եմ հայտնում մեր ազգային խորհրդանիշ Արծիվի բերանը բացելու համար……
Փնտրվում է Առյուծը, որը համոզված եմ շատ շուտով Երևան (այսինքն ի հայտ)
կգա, ավելի ճիշտ Հարություն կառնի իր Առաքելությունը կատարելու համար…
Հարգանքներիս հավաստիքը բոլոր նվիրյալ հայորդիներին և հատկապես ձեզ Պ-ն
Քիրեմիջյան այս ամենի հնարավորությունը ստղծելու համար:
ԱՐ Աստված մեզ պահապան:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 31 Thumb down 2

Edgar
May 27, 2010 10:19

ոնց որ Յանիկյանը կասեր ՀՊԱրՏ ԵՄ Որ ՀԱՅ ԵՄ:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 27 Thumb down 9

A,Askojan
May 27, 2010 11:07

Արամ Մկրտչյան-ին,
ու հէտաքրքրողներին,

ո՞նց «… 40.000 տարիների ՀԱՅ-Ցիվիլիզացիաի հիմքեր »

թողնեք իմ ու քո հիքերն մի կողմ,
միայն այս փաստն, որ 12-հազար տարի առաջ Արևմտեան Հայաստանում «Պորտասար»-ում
հսկաեական քաղաքակրթութիւն ու քաղաքաշինության-կար,
ու այնպիսի գիտելիքներ, որ քարէ-հուշարձաներ, բուրգեր ու դաամբարաններ … ,սարքելու- ունակութիվն ունէին, նշանակում է՛
— ՀԱՅը բնիկ էր ու ոչ քոչվոր,
— նրաք արժէնքավոր մնաեուն-ասելիքներ գալիք սերնդնէրին ունեն…
ուէէմն նրանց գիտէլիքնէրի հիմքերն պիտի եկած լինէր , մի 15-20-40-…հազար տարիններ ավելի վաղ:

Http: / / http://www.anatolienmagazin.de/?p=434
Http: / / http://www.euronews.net/2010/05/12/oldest-monumental-art-discovreed/

Ո՞վ է ասում որ դա միակն է ու դրանից ավելի հին-մշակույթի հիմքէր Արևմտեան Հայաստանում էլ չի գտնվի:

Որ միայն Հայաստանու բարցր մշակույթի վայր չէր, փաստում են օրինակ Քրանսիաի գտնված քարանձավների 30.000 տարվա բարցր վորակի նկարներն :

A,Askojan

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 10 Thumb down 6

Noune Aramyan
May 27, 2010 20:03

Արամ Մկրտչյանին,
Նախ, «շումեր» ազգություն որպես այդպիսին գոյություն չունի: Դա պայմանական անուն է, երբ դարի 20-ականներին, մի խումբ գիտնականներ որոշեցին պայմանական անուն դնել այդ քաղաքակրթությանը: Շումերները եւ ոչ էլ նրանց հարեւանները այդ անունով երբեք չեն կոչվել կամ կոչել: «Շումերներն» իրենք գրում են, որ եկվորներ են Արատտա երկրից: Ձեր կողմից ներկայացվածը ոչ թե կլանների այլ առաջին թագավորների մասին է, որը իր հիմքում ոչ թե բառացի, այլ կոդավորված իմաստներ ունի: Ձեր բերված թեզը ադրբեջանա-հրեական բարբաջանքներ են, որոնց հետեւում կանգնած է թուրքամետ ջհուդ Կրամերը: «Շումերները» քաղաքակրթություն տարածողներ եւ ոչ թե ստեղծողներ են: Նրանք հենց իրենք են վկայում, որ իրենց նախահայրենիքը հայկական լեռնաշխարհում գտնվող ԱՐԱՏՏԱ պետությունն է: ՝

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 22 Thumb down 6

A,Askojan
May 27, 2010 23:46

ավելացնեմ՛
ասվում է, ասում եք՛

«հրա -պաշտական գաղափարախոսությունը»:
«Կրակա -պաշտակութիւն….»:
«Արևա -պաշտական ….»:
«բազմա -Աստվածա-պաշտութիւ »:
«Կռա- պաշտաութիվն »:
« հէթանօսներ »
«անհավատներ»



տէսնում եք էլ ինչ , այսօրվա՛
— ՀԱՅի Լեզվական, -Կրօնական ու -Մշակույթի փշրանքները —
որ իրենց «Աստված , god, Gott, Bog, Koda, Jahwa, Allah … բառի բուն իմաստից էլ խաբար չեն, …
նրանք վատաբանում են հէնց էսպէս իրենց ԱՍՏՎԱԾատու ու -գիտուն ՀԱՅ-նախահայրերին:
… Սա արդէն ցիվիլիզացա չէ, այլ դէկրատացիա է,
որ բանը այտէղի է հասէլ ոէ ուզում են ԱՍՏՎԱԾԱՏու ՀԱՅ-Լեզուն, հէնց իրա տան մէջ ՀԱՅաստանում խէղտեն:

A,Askojan

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 15 Thumb down 8

Արմեն իՄԱՍՏԱՍԵՐ
May 28, 2010 0:51

ՀԱՐԳԵԼԻ ՀԱՅՐԵՆԱԿԻՑՆԵՐ ԵԹԵ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԱՅԲՈՒԲԵՆԻ ՄԱՍԻՆ ԽԵԼԱՑԻ ՀԱՐՑԵՐ ԿԱՄ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ ԿԼԻՆԵՆ ԵՍ ԿՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵՄ ԱՐԾՎԻ ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆԻՆ ;ԱՌԱՅԺՄՍ ԻՆՔԸ ԻՆՏԵՌՆԵՏԻ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ՉՈՒՆԻ ;ԵԹԵ ԿԼԻՆԵՆ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐ ԵՐԿՐԱՉԱՓՈՒԹՅԱՆ ՖԻԶԻԿԱՅԻ ՔԻՄԻԱՅԻ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻ ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅԱՆ և ԱՅԼ ՃՇԳՐԻՏ ԲՆԱԿԱՆ ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈԼՈՐՏՈՒՄ
ԶԲԱՂՎՈՂ ԳԻՏՆԱԿԱՆՆԵՐ ՈՐՈՆՔ ԿՑԱՆԿԱՆԱՆ ԿԱՊՆՎԵԼ ?ԳՐԵՔ ԱՅՍ ՀԱՍՑԵՈՎ
arcvi09@rambler.ru

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 13 Thumb down 3

artak
May 28, 2010 1:20

Askojanin
Տեղյակ եք թե մեր պատմաբանները ինչ տեսակետ ունեն,շատ են ձեր տեսակետները կիսողները

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 11 Thumb down 4

Արամ Մկրտչյան
May 28, 2010 3:56

Noune Aramyan -ին

Հենց սկզբից գիտակցված բացառվել է Հայկական բարձրավանդակում կազմավոր ված հայկական գեր էթնոսի գոյությունը որի հետևանքով անանուն դարձած մշակույթը հետեւողականորեն բաժանվել է մասերի ըստ աշխարհագրական, մարդաբանական, կրոնական, կենցաղային և չբացահայտված էթնիկական պատկանելիության: Հայկական բարձրավանդակի, հայկական մոնո էթնոսը ժամանակակից պատմության մեջ հայտնի է Հուրիներ, Արմեններ, Հիքսոս ներ,Արիաներ, Հայհեր, Հալդիներ,Միթանիացիներ, Նաիրցիներ, Ուրարտա ցիներ, Փռիգիացիներ անունով: Նշված անունների տակ հանդես եկող մեկ էթնիկ միա վորին հետեւողականորեն ներկայացնում են հանրությանը որպես առանձին էթ նոսներ որը բնականաբար այդպես չէ:
Նման դիրքորոշման պատճառով Հայկական բարձրավանդակում պատմական որեն ձեւավորված ավտոխոն էթնոսը եւ նրա ստեղծած մշակույթը տեւականորեն գիտական մտքի կողմից տրոհվել է մի քանի մասի, ներկայացնելով նրանցից յուրաքանչյուրի թե էթնիկական, թե ծագումնաբանական թե լեզվական պատկա նելիությունը է խիստ անորոշ եւ պայմանական:
Մեր թվարկությունից 4500 տարի առաջ Տավրոսի, Վան , ՈՒրմիա ,Սե ւաան լճերի դելտայում բնակվող Արմենոիդական ընդհանրության միջուկը աճի, բնակլիմայա կան, կրոնական,իշխանական եւ այլ պատճառների արդյունքում վերջ նականա պես բաժանվեց մասի: Արմենոիդական ընդհանրության միջուկի «մեծ լույս կամ արեւ» կրոնա փիլիսոփայական աշխարահայացքի կրողը հանդիսացավ Հայկական էթնոսը որը Հայ ,Արամ էթնիկական անուններին զուգահեռ սկսեց հանդես գալ գաղափարական երկու նոր Հուրրիներ եւ Արիներ միջանկյալ անուններով:
«Հուրրիներ» անվան տակ հանդես եկող կրոնա –գաղափարական հայ բանա խոսները մ.թ.V հազար տարի առաջ իր կայացած համակարգով եւ գաղափարա խոսությամբ հնդեվրոպական տարածաշրջանի համար հանդիսացել է որպես էթնիկական եւ մշակութային հզոր գեներատոր միջուկ: Հուրի-Արիները մի քանի հազարամյակների ընթացքում ստեղծեցին պետական միավորումներ որոնք ժամանակակից պատմության մեջ պայմանականորեն ներկայանում են Շումեր, Էլամ, Շուշարրա, Արրապխա, ՈՒրշու, Խաշուշու, Գա գամիշ, Յախմադ (Հալեպ մայրաքաղաքով), Հուրրի, Արցավա,Կիցցուվադնա, Ալզի, Նաիրի, Կումմուխի, Ալասիյա (Կիպրոսում), Միթանիա, ՈՒրարտու անուններով :
Հայկական լեզվի փաստը հաստատող նյութեր կարելի է գտնել ամենուր հատկա պես հին աշխարհի հիմնական գրավոր լեզուների մեջ: Մեծ քանակությամբ նյութեր կան պահպանված Սենզարական, Հալդիական, Հաթթիթական, Արամեա կան,Շումերական, Աքքադական, Ասսորակն, Ավեստա, Դիվանագարի կոչվող լեզու ների մեջ:
Մ.թ. առ աջ IV-րդ հազարամյակում հայկական լեռնաշխարհի Արմեն-Շուբրիաներ կոչվող հզորագույն հայկական էթնիկ միավորումը դարձավ դոմինանտ ողջ տարածաշրջանում «Հուրրիներ» կրոնական անվան տակ: Ժամանակակից արեւմուտքի արեւելագետների համար Հուրրիների տարածքները ներառում են Մեծ եւ Փոգր Զաբը ,Դիալան (Դի աուէհի) Վան, ՈՒր միա, Սեւան, Չիլդիր (արեւելյան անատոլիա) ինչպես նաեւ անդրկովկասը եւ կովկասը:
Հարեւան ցեղախմբերի եւ միջագետքի պատմության մեջ ինչպես նաեւ Աստվածաշնչում հայերը ամրագրվեցին որպես Հուրրիներ իրենց կրոնական անունով:
«Հուրիներ» էթոնիմը ունի շատ թափանցիկ եւ պարզ բացատրություն «Հուր,լույս բերողներ»: Տերմինը ընդգծել է միայն հայկական էթնոսի կրոնա-գաղափա րախոսությունը, նա երբեք չի հանդիսացել էթնիկական պատկանելիություն արտահայտող անուն: Տարածաշրջանի ,միջագետքի այլ ցեղախմբերի կողմից «Հուրիները» ստացան Սուբարիներ կամ Շումերներ անունը:
Եփրատ գետի շնորհիվ հետ ջրհեղեղյան Արարատյան աշխարհից հայկանան մնո էթնոսի մի մասը հայտնվեց Եփրատի ստորին ավազանում եւ հիմնեց նոր քաղաքակրդական կենտրոններ որը կարելի է համարել «մեծ լույս կամ արեւ» գաղափարախոսներ՝ Արմեն-Շուբրիաների գործունեության հաջորդ շրջանը:
Շումերները ավանդապատումների մեջ իրենց հայրենիքը հիշատակում են որպես «բարձր լեռների երկիր», նրանք այդ երկրիը համարում էին ոչ միայն իրենց այլեւ համայն մարդկության նախահայրենիքը: Կրոնական կենտրոն հանդիսացող Նիպ պուր քաղաքում հայտնաբերված սեպագրերի մեջ «Շումեր» բառը աքքադական տարբերակի մեջ հավասարեցված է «Սուբարտու» անվան հետ «Սուբարտու» կամ «Սուբարի» անունը սեպագիր արձանագրություների մեջ նույնացվում է «Հուրրի» անվան հետ:
Աքքադում Հուրիների կողմից ստեղծված քաղաքական տնտեսական միավորին կոչում էին Սուբարտու իսկ բնակիչներն անվանում էին սուբարեացիներ:
Ըստ Ասորիների հուրրիների հողերը գըտնվում էին Շումերից հյուսիս Տիգրիս եւ Եփրատ գետերի վերին եւ միջին մասերում:
«Հուրի, Սուբարի, Սուբարտու,Շումեր» անունները ունեն մեկ ընդհանրություն նրանք պատկանում են հայկական ավտոխոն էթնոսին: Սեմիթ-Աքքադացիների լեզվական առանձնահատկությունների եւ հատուկ մտածողության ներքո Արմեն-Շուբրիա Սումեր կամ Շումեր անունը չամրագրվեց հայկական էթնոսի եւ նրա կողմից ստեղծված մշակույթի վրա:

Արևապաշտական Տիեզերաշինություն, գլուխ 10 (հատվածներ )

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 11 Thumb down 11

Արամ Մկրտչյան
May 28, 2010 5:46

Ա, Ասկոյանին և բոլոր նրանց ում հետաքրքիր է

Այդ մասին ես գրել եմ երկու տարի առաջ ,
2008 թվականին:
ՏԵՍ
http://www.eutyun.org/S/Y/0806/ArMk_080622_PHVVEMK.htm

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 9 Thumb down 11

A,Askojan
May 28, 2010 11:01

Արամ Մկրտչյան-ին,
ու հէտաքրքրողներին,

5,5- ից «մատնանշեցիր» 12- հազար,
հէտո «շումէր-աստվածնէրովտ՛ 10 -ին ու
հիմա «մ.թ.V հազար տարի առաջ»
….
….
բա էտքան Ֆռալուս հէտո գլխապտուտ առաջ չ՛էկա՞վ’՝

Հիմա էլ էս քո «Սեմիթ-Աքքադ»-ականովտ’

նորից լավ լսիր՛
Համամարթկաին 40.000 տարիների ՀԱՅ-Ցիվիլիզացիաի լեզվից դուրս
անկարելի է մէկի ուզեցասածով, ( քո ասածով՛)
… «Սեմիթ-Աքքադացիների լեզվական առանձնահատկությունների եւ հատուկ մտածողության »…
մի առանձին լեզու, կրօն ու մշակույթ ծնվէր:

Նրանք ամէնը ՀԱՅից են վերցրել, օրինակ՛ երբ Բաբիլոնում գերի էին:
Հիմա ի՞նչ անենք, որ նրանք դա՛ ուրանում են ու դու էլ Հային նրանց ուզեցածով
(գրքէրով) ես մէզ ներկաեացնում:

A,Askojan

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 8 Thumb down 10

Արտակ
May 28, 2010 11:46

Պ.Ասկոյան դուք ճիշտ եք նկատել,այստեղ կան մարդիք ում գլուխը ուղեղի փոխարեն թեփով է պռեսավորված:Հերքելով կամ սխալ անտրամաբանական հարցեր տալով փորցում են գրագետ խելացի երևալ ,
արամն ել այս աղբը բերել լցրել ե այստեղ մտածելով որ կարող է հայտնվեն մարդիք ովքեր կհասկանան:Դե ինքներդ մտածեք հիմա արամներն են մեղավոր թե իրեն դասավանդողները

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 11 Thumb down 10

Hayordi
May 28, 2010 12:22

Առաջին անգամ էի դիտում այս կայքեջում այսպիսի հաղորդում :Հատուկ շնորհակալություն Պ Քիր.Ստեփանին և մնացած մասնակիցներին կազմակերպելու համար: Խոնարհվում եմ Արծվի ալեքսանյանին և հպարտ եմ որ մեր ազգը ունի այսպիսի տաղանդավոր զավակ;Հույսով եմ շարունակելի կլինի :
Այս մարդուն հասկանալու համար պետք են մասնագետներ անշուշտ ;Հուսանք որ մեր կառավարությունը կմիջամտի այս հարցին եթե ոչ ?ուրեմն նրանք հայ կոչվելու իրավունք չունեն
:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 15 Thumb down 5

ԱՐ ԷՆ
May 28, 2010 12:45

Փաստերով է, հարգելի ազգակիցներ, փաստերով…

Հայոց լեռնաշխարհի 10 000-ռամյա քաղաքակրթութիւնը կանգնած է ամուր գիտնական իրականության վրա, և այդքանն հենց քիչ խոսք չէ: Իհարկե կարող ենք այստեղից տրամաբանորեն գուշակել որ այսպիսի մի զարգացած մշակույթ ներկայացնում է մարդկային մի «կղզի» որի մեծամասութիւնը դեռևս թաքնված է ջրի տակ: Մինչ այտ պետք է բավարավենք բացարձակով, քանզի որ ուրիշ որևէ մեծամտություն գնում է դեպի «Ատլանթյան» առասպելք:

Այտքանը ասած, ես կասկած չունեմ որ քաղաքակրթության ԲՈԼՈՐ ճամփեքը գնուն են Հայաստան…

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 16 Thumb down 0

ԱՐ ԷՆ
May 28, 2010 12:52

Կուզեի նշել որ իմ մեկնաբանութիւնը ոչ ուղված է հարգելի Պրն. Ալեքսանյանին, այլ ազնիվ փնտրող որևէ Հային, քանզի ես տեսնում եմ որ Արծվին ունի գիտուքյան անկողմանի փարոսը որպեն լույս:

Նորից շնորհակալ բոլորից

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 10 Thumb down 0

Hayordi
May 28, 2010 12:56

Պ.արամ մկրտչյան լավ կլիներ որ չխանգարեիք ձեր օդային հարցերով; չթողեցիք կարգին ըմբոխշնեինք Արծվիի բացահայտած գանձերի էությունը իմաստները ձեր
դատարկախոսությունը նույնիսկ քննարկումներում է երևում ,մի փորցեք երևալ խելացի դա ամեն մարդու տված չի ;ԼԱՎ Է ԿՈՒՅՐ ԱՉՈՔ ,ՔԱՆ ԿՈՒՅՐ ՄՏՈՔ;
Ասկոյանն ել է դա նկատել ;փորցեք ձեր յորղանով ծածկվել :

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 15 Thumb down 21

Արամ Մկրտչյան
May 28, 2010 13:27

Հարգելի Ա ԱՍԿՈՅԱՆ ութը տարի քեզ նույն բանն եմ բացատրում և դու չես հասկանում մեռա ձեր տանը թեյ խմելով ու բացատրելով:
Բայց ոչինչ Մեկ անգամել բացատրեմ ,
-Հինգհազար հինգ հարյուր տարի համաձայն մեր մշակույթի
-Տասներկու հազար տարի ըստ գերմանացի գիտնական Քլասուս Շրոթի
-ՄԹ առաջ հինգ հազար տարի ըստ հուրիական մշակույթի համաձայն եվրոպական գիտնականների:
Ասկոյան ջան ախպեր ջան հո դժվար չի հասկանալը, որ դրանք իմ թեզիսներն չեն,այսօր հայկական մշակույթը փաստված ձևով աշխարհը ճանաչում է և մերթ ընդ մերթ հայտարարում է ,որ նա տասերկու հազար տարվա պատմություն ունի:
Իսկ դու դրել ես մի գլուխ 40 000 տարի ու մի կոտրած կոպեկի փաստ չունես:
Ես ել քեզ որպես լրացում ասեցի Շումերական ավանդապատուները մատնանշում են մինչև ջրհեղեղ 260 000 տարի էլի չես գոհանում:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 16 Thumb down 10

Արամ Մկրտչյան
May 28, 2010 13:37

Hayordi

Լսիր այ ախպեր դու հո գոբլին չես, ենթադրյալ հաղորդմանը մասնակցում էին կոնկրետ մասնակիցներ կարող եմ նշել հատ ,հատ:
Ստեփան,Արցվի,Արմեն, Թամարա,Առաքել,Ես, դու չկաիր հաստատ ու հիմա խոսում ես ,չէ դու հաստատ գոբլին էս :

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 12 Thumb down 13

Hayordi
May 28, 2010 14:05

այ արամ մկրտչյան այնքան կույր ես որ մասնակիցներին նույնիսկ չես տեսել,եթե տեղյակ չես նայիր էկրանին ;;դու ,Արծվի Ալեքսանյան,Իմաստասեր, ՄԻՍԱԿ,եթե չեմ սխալվում
Արամ ,Կարինե,Ստեփան
կույր մտքով ու աչքերով խանգարում ես հասկացիր .մի գուցե ակնոցներդ հանես հրեական .
Ասկոյանը ափսոս քեզ անշնորհակալին թեյ է հյուրասիրել լավ կլիներ քեզ դրա տեղը խելք սովորեցներ ,չնայած թեփի վրա անհնար է մի բան ավելացնել կփթի:
Հյուրերից ամենաթեփը դու էիր.

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 15 Thumb down 22

Արամ Մկրտչյան
May 28, 2010 14:35

Այ բալա ջան սա հաղորդում չի ,այլ հաղորդումից առաջ խոսակցություն էր ,որ Ստփանը դրել է:
Հրեաները լավ ակնոցներ են պատրաստում խորհուրդ կտամ դնես ու լավ ջոգես ու քթիցտ մի քիչ հեռու նայես:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 16 Thumb down 12

Armenuhi Lusikyan
May 28, 2010 16:20

Արամ Մկրտչյանին

Հավանաբար դուք օգտվում եք այլ աղբյուրներից: Հայաստանում նման մոտեցում չկա , ավելին, հրեա հեղինակների վարկածներն եք մեջբերում:ովքերեն եղել ձեր դասախոսները:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 12 Thumb down 6

ԿԱՐԻՆԵ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ
May 29, 2010 0:04

արմ են իմա — ստա -սեր
հայ որդ ի
Հայոց լեզուն այնքան մեծ լեզու է , այնքան հարուստ, որ յուրաքանչյուր ոք կարող է տալ բացատրություն, գիտական, հոգեբանական, վերլուծաբանական, տրամաբանական, հեքիաթաբանական, ֆանտազիա կան եւ գլխավորը լեզվաբանական: Եվ գիտությունը ընդհանրապես այնքան մեծ օվկիանոս է, որ միայն հայ գիտնականների տրված դրույթներով չի կարելի սահմանափակվել:

իմա – ստա – սեր , հայ – որդ -ի, ես հասկանում եմ քո զայրույթը, դու որ եթե չես կարողանում ապացուցել քո առաջ քաշած դրույթը քո նենգ զայրույթը թափում ես պատվավոր մարդկանց գլխին եւ դրանով իսկ բացահայտում քեզ, քո էությունը, քո իսկ անունը: Իսկ միգուցե դու քո նենգությամբ խանգարու՞մ ես Արծվին:
իմա- ստա – սեր , հայ -որդ -ի դու պետք է մեծանաս, հասունանաս գիտելիքներով , ուղեղով, այդ ժամանակ կհասկանաս, որ գիտութան մեջ գոյություն ունեն բանավեճեր, որ սխալը եւ ճիշտը բացահայտում են գիտական մեկնաբանություններով, որը քեզ տված չէ, քանի որ դու դրան չես կարող տիրապետում, գիտության, գրական, քննադատական բնագավառում քննադատությունը չի հասնում անձնական վիրավորանքի, սա վերաբերվում է, բոլոր այն ստրկամիտ մարդուկներին, որոնք տանում են բանավեճը դեպի ցինիկ անձնական վիրավորանքի:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 10 Thumb down 16

ԿԱՐԻՆԵ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ
May 29, 2010 0:09

ես ունեմ եւս մի առաջարկություն քեզ, լավ կլինի լռես եւ եւ անձնական վիրավորանքի թեման չշարունակես, այլապես «լույս աշխարհ»ի որակը ընկնում է:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 10 Thumb down 16

vahe
May 29, 2010 0:51

Արծվինի տեսությունը նորություն չէ, և քանի չի հրապարակվել տեսությունել չէ:
Ինչ վերաբերվում է մյուս մասնակիցներին, ես չեմ գտնում որ դուք գիտական բանավեճ եք անում:
ԼույսԱշխարհին կխնդրեի նոր մասնակիցներ ներկայացնել : Հոգնեցինք արդեն նույն տեղում դոփելուց:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 11 Thumb down 8

artak
May 29, 2010 1:24

խոսեք փաստերով հարգելիներս,եթե դեմ եք որևէ կարծիքի ոչ թե հայհոյեք այլ ծանրակշիռ փաստով հակադարձեք,թե չե ամեն մի դւրս եկող թվեր է կրակում եթե մի բան ասում եք ցույց տվեք ապացույցը,փոխանակ գիտական բանավեճ լինի,անտեղի վիրավորանքներ է,ինչ է եղել որ եսել առանց ապացույցի, հիմնվելով ինչ որ առասպելների վրա, կասեմ հայ ժողովուրդը ունի 15875653248956562 տարվա պատմւթյուն և կվիրավորեմ յուրաքանչյուրի ով կհամարձակվի հակառակվել,ինչպես դուք եք անւմ,մոռանալով որ մեկ ծանրակշիռ փաստը տորպեդահարում է հակառակ տեսակետը

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 14 Thumb down 4

Anush
May 29, 2010 9:18

Հարգելի Հրայր,
ֆիլմը շատ տպավորիչ է:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 5

Տիկ. Մարտիրոսյան
May 29, 2010 9:22

Արամ Մկրտչյանին

Հարգելի եղբայր,
Ինչպես երևում է, որոշ ոչ հայ, բայց հայախոս շրզանակներում անհանգստացել են ձեր բազում գիտելիքների հանդեպ կապված հայկական խորհրդանիշնեն և նրանաց նշանակությունները:Այդ իսկ պատճառով տհաճ և արհեստական հարձակում են սկսել ձեր անձի վրա ցանկանալով մեկուսացնել և հիասթափեցնել ձեզ: Ձեռագիրը պարզից էլ պարզ է:
Խնդրում եմ հաշվի չառնեք սադրիչներին և շարունակեք ձեր Հայանպաստ ուսումնասիրությունները:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 12 Thumb down 6

Hayordi
May 29, 2010 13:06

Կարինե Հայրապետյանին

Կարծում եմ էստեղ սխալ մեկնաբանություն դուք եք անում և ինչ որ բան խառնում,և կարծում եմ էստեղ «Լույս աշխարհի»որակը որոշ մարդկանց շնորհիվ է ընկնում,որոնք չեն կարողանում ընդունել իրենց սխալները,իսկ ինչ վերաբերվում է երկու անձանց միևնույն անվան տակ հանդես գալու ձեր կասկածներին և անձնական վիրավորանքների մասին ձեր կարծիքին,ապա չարաչար սխալվում եք,ես հանդես եմ գալիս իմ անվան տակ և մտադրություն չունեմ ինչ որ մեկին կոծկելու կամ փնովելու,և հիշեցնեմ նաև որ սայթը նախատեսված է բոլորի համար,և յուրաքանչյուր ոք իրավունք ունի ազատ արտահայտվելու,կարծում եմ հստակ արտահայտվեցի,իսկ ինչ վերաբերվում է Իմաստասերի և Հայորդու անուններին իրար հետ միաձուլելու ձեր փորձերին,ապա ասեմ կարիք չկա,քանի որ ես էստեղ միայն ընթերցող եմ և անձնական ոչինչ չունեմ ոչ մեկի դեմ

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 10 Thumb down 6

ruzan
May 29, 2010 14:43

ՀԱՐԳԵԼԻՆԵՐՍ
ՅՈՒՐԱՔԱՆՉՅՈՒՐ ԱՆՁՆԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ԱԶԱՏ Է ԻՐ ՍՈՒԲՅԵԿՏԻՎ ԿԱՐԾԻՔԸ ՀԱՅՏՆԵԼՈՒ… ԻՆՁ ՄՈՏ ԿԱՐԾԻՔ ԿԱ, ՈՐ ԷՍՏԵՂ ՇԱՏԵՐԸ ՏԱՌԱՊՈՒՄ ԵՆ « ՆԱՐՑԻՍԻ» ԱԽՏԱՆԻՇՈՎ…ԱՇԽԱՐՀԻ ԳԻՏՆԱԿԱՆՆԵՐԸ ԵՎ ԴՈՒՔ ՄԱՐԴԿՈՒԹՅԱՆ ՍԿԻԶԲԸ ԵՐԿՐԻ ՎՐԱ ՆՇՈՒՄ ԵՔ ՏԱՐԲԵՐ ԴԱՐԵՐՈՒՄ, ԴՈՒՔ ՎԵՐՑՆՈՒՄ ԵՔ ԱՍՏՂԱԲԱՇԽԱԿԱՆ 40 ՀԱԶԱՐ ՏԱՐԻՆ, ՍԿԻԶԲԸ ՎԵՐԱԳՐՈՒՄ ՀԱՅԵՐԻՆ, ԵՎ ՀԱՅՈՑ ԱՅԲՈՒԲԵՆԸ ՀԱՄԱՐՈՒՄ ԵՔ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅԱՆ,ԲՈԼՈՐ ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԻՄՔ-ՀԱՄԱՐԵԼՈՎ, ՈՐ ՆՈՒՅՆԻՍԿ ՀԵՐՈԳԼԻՖՆԵՐԸ ԱՌԱՋԱՑԵԼ ԵՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՏԱՌԵՐԻՑ… ԵԹԵ 40ՀԱԶԱՐ ՏԱՐՎԱ ՎԱՂԵՄՈՒԹՅԱՄԲ ՄԵՆՔ ՈՒՆԵՆՔ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱՅԲՈՒԲԵՆ, ԱՊԱ ՊԵՂՈՒՄՆԵՐԻՑ ԻՆՉՈՒ՞ ԵՆ ԳՏՆՈՒՄ ՍԵՊԱԳԻՐՆԵՐ ԵՎ ՄԻ ԿԵՐՊ ՎԵՐԾԱՆՈՒՄ ԱՅՆ…
ՀԱՐԳԵԼԻ Պ-Ն ԱՐԾՎԻ ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆԻ ԱՍԱԾՆԵՐԸ ԻՆՁ ՉՀԱՄՈԶԵՑԻՆ…
ԱՍԵՄ ԻՆՉՈՒ-ԲԵՐՎԱԾ ՕՐԻՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ՕՐԻՆԱՉԱՓՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀԱՐՄԱՐԵՑՎԱԾ ԵՆ ԴԱՍԱԿԱՆ ՈՒՂՂԱԳՐՈՒԹՅԱՄԲ ԲԱՌԵՐԻՆ, ԲԱՅՑ ՄԵՆՔ ՈՒՆԵՆՔ ՆԱԵՎ ԳՐԱԲԱՐ, ՈՐՏԵՂ ՈՒՂՂԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԻՄԱՍՏԸ ԴԱՍԱԿԱՆԻՑ ԱՆՃԱՆԱՉԵԼԻ ՏԱՐԲԵՐ ԵՆ…ՈՒՐԵՄՆ ՍՏԱՑՎՈՒՄ Է, ՈՐ ՏԱՍՆՅԱԿ ՀԱԶԱՐԱՎՈՐ ՏԱՐԻՆԵՐ ԱՌԱՋ ՍՏԵՂԾԵԼ ԵՆ ԱՅԲՈՒԲԵՆ ՀԻՄԻԿՎԱ ՀԱՄԱ՞Ր…
ԵՍ ՀԱՍՏԱՏ ՀԱՄՈԶՎԱԾ ԵՄ, ՈՐ ԱՅՍ ԿԱՐԾԻՔԻՍ ՀԱՄԱՐ ԵՍ ԷԼ ՈՐՈՇ ԸՆԴԻՄԱԽՈՍՆԵՐԻ ՆՄԱՆ ԿՈՒՆԵՆԱՄ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ՎԻՐԱՎՈՐԱՆՔՆԵՐ, ԲԱՅՑ Ի ՍԵՐ ԱՍՏԾՈ, ԵՍ ՀՐԵԱՆԵՐԻ ԱՂԱՎԱՂԱԾ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ՋԱՏԱԳՈՎ ՉԵՄ…
ՀՈՒՅՍՈՎ ԵՄ, ՈՐ ՀԱՋՈՐԴ ԼԵԿՑԻԱՆԵՐԻՑ ԴԻԼԵՏԱՆՏՈՒԹՅՈՒՆՍ ԿՊԱԿԱՍԻ, ԵԹԵ ԿԱՐՈՂԱՆԱՔ ՀԱՄՈԶԵԼ

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 13 Thumb down 4

ruzan
May 29, 2010 15:00

ՏԻԿԻՆ ԿԱՐԻՆԵ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆԻՆ
ՎԵՐՈՀԻՇՅԱԼ ՀԱՂՈՐԴՈՒՄԸ 2 ԱՆԳԱՄ ԴԻՏԵԼՈՒՑ ԵՎ ԿԱՐԾԻՔՆԵՐԸ ԿԱՐԴԱԼՈՒՑ ՀԵՏՈ ԵՍ ՈՉ ՄԻ ՀԻՄՔ ՉԵՄ ՏԵՍՆՈՒՄ ՁԵՐ ՄԵՂԱԴՐԱՆՔՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ ՆՈՒՅՆԱՑՎԱԾ ԱՐՄԵՆ ԻՄԱՍՏԱՍԵՐԻ ԿԱՄ ՀԱՅՈՐԴՈՒ ՆԿԱՏՄԱՄԲ:ԵԹԵ ՁԵՐ ԿԱՐԾԻՔՆԵՐԻ ԲԱԽՈՒՄԸ ԵՂԵԼ Է ԵԹԵՐԻՑ ԴՈՒՐՍ, ԱՊԱ ԱՅՍՏԵՂ ԳՐԵԼՈՒ ԿԱՐԻՔ ՉԿԱՐ:
Հ,Գ, ԿՆԵՐԵՔ, ԱՅԴՊԵՍ ԷԼ ԴՈՒՔ ՉՍՈՎՈՐԵՑԻՔ ՄԱՐԴԿԱՆՑ ՀԵՏ «ԴՈՒՔ»-ՈՎ ԽՈՍԵԼ ( ԱՆՆԱՆ ԵՎ ԹԱԹՈՒԼԸ ՈՐՊԵՍ ՕՐԻՆԱԿ)

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 9 Thumb down 7

ԿԱՐԻՆԵ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ
May 29, 2010 15:45

Տիկին ruzan
Հարցը ոչ թե վերոհիշյալ հաղորդմանն է վերաբերվում , ՈՉ ԹԵ ԻՄ ՀԱՍՑԵԻՆ, այլ իրար ետեւից հաջորդած անարժան, վիրավորական կարծիքներին, ԽԵԼԱՑԻ ԵՒ ԳՐԱԳԵՏ ՄԱՐԴԿԱՆՑ ՄԱՍԻՆ: Կարդացեք կարծիքները, հետո եզրակացություն արեք: Իսկ եթե մարդը անուն չունի, հանդես է գալիս բարձրագոչ կեղծանուններով, նրանք նշանակում է, բոլորն էլ նույնն են:
Իսկ ես դու-ով եմ խոսում երբ անհարժեշտ է: Ինչպես խոսեմ այն մարդու հետ, որը բերանից անհարգի լուտանքներ է թափում: ԴՈՒՔ կարդում եք կարծիքները, բանավեճը վերածված փողոցային լուտանքների , եւ դեռ ձեր նարցիսական ախտանշանով արդարացնում եք անհարգի լուտանքները: ruzan, տարբերե’ք բանավեճը հայհոյանքից, վիրավորական ստահակ խոսքերը գրագետ բանավեճերից եւ պարտադիր չէ, որ ինձ վիրավորեն եւ նոր խոսեմ: Ազատությունը, ազատ խոսքը մի նույնացրեք վիրավորանքի հետ, տարբերությունը շատ մեծ է: «լույս աշխարհը» էժանագին ֆորում եք դարձնում, հայհոյանքների, անձնական վիրավորանքի բառապաշարով: Պահեք « լույս աշխարհի» մաքրությունը:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 8 Thumb down 8

ruzan
May 29, 2010 17:15

ԿԱՐԻՆԵ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆԻՆ
ԱՄՊԱԳՈՌԳՈՌ ԲԱՌԵՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾԵԼՈՒՑ ԱՌԱՋ 1 ԱՆԳԱՄ ԵՎՍ ՈՒՇԱԴԻՐ ԿԱՐԴԱՑԵՔ ԱՐՄԵՆ ԻՄԱՍՏԱՍԵՐԻ ՄԻԱԿ ՀԱՅՏՆԱԾ, ԲԱՅՑ ՁԵԶ ԱՆՀԱՍԿԱՆԱԼԻ ՀԵՏԵՎՅԱԼ ԿԱՐԾԻՔԸ

«Արմեն իՄԱՍՏԱՍԵՐ

May 28, 2010 0:51

ՀԱՐԳԵԼԻ ՀԱՅՐԵՆԱԿԻՑՆԵՐ ԵԹԵ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԱՅԲՈՒԲԵՆԻ ՄԱՍԻՆ ԽԵԼԱՑԻ ՀԱՐՑԵՐ ԿԱՄ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ ԿԼԻՆԵՆ ԵՍ ԿՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵՄ ԱՐԾՎԻ ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆԻՆ ;ԱՌԱՅԺՄՍ ԻՆՔԸ ԻՆՏԵՌՆԵՏԻ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ՉՈՒՆԻ ;ԵԹԵ ԿԼԻՆԵՆ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐ ԵՐԿՐԱՉԱՓՈՒԹՅԱՆ ՖԻԶԻԿԱՅԻ ՔԻՄԻԱՅԻ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻ ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅԱՆ և ԱՅԼ ՃՇԳՐԻՏ ԲՆԱԿԱՆ ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈԼՈՐՏՈՒՄ
ԶԲԱՂՎՈՂ ԳԻՏՆԱԿԱՆՆԵՐ ՈՐՈՆՔ ԿՑԱՆԿԱՆԱՆ ԿԱՊՆՎԵԼ ?ԳՐԵՔ ԱՅՍ ՀԱՍՑԵՈՎ
arcvi09@rambler.ru

Կարդացողի Հավանություն՝ 9 3 »

ԻՍԿ ԴՈՒՔ ԲԱՆԱՎԵՃԸ ՏԱՐԲԵՐՈՒ՞Մ ԵՔ ՀԱՅՀՈՅԱՆՔԻՑ, ԹԵ՞ ՅՈՒՐԱՔԱՆՉՅՈՒՐԸ ՀԱՍԿԱՆՈՒՄ Է ԻՐ … …

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 8 Thumb down 4

ԿԱՐԻՆԵ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ
May 30, 2010 1:15

ruzan
կարդացեք հայ – որդ – ու կարծիքները:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 5 Thumb down 5

ԾԵՐՈՒՆ ՀԱՅՈՐԴԻ
Jun 11, 2010 6:37

ԾԵՐՈՒՆ ՀԱՅՈՐԴԻ

ՀՈՒԶՎԱԾ ԵՄ… ՀԻԱՑԱԾ ԵՄ … ՀՐԱՇՔ ԷՐ

<>ԷՆ լուսաշխարհվեց
Մի լույս տղա , բեղ մորուսով :
Յուր մտքերով Առծվաթռիչք,
Սիրտս խռով , լցրեց հույսով
**********************************************
Որ չի մեռնի հոգին հայոց ,
ՈՒ չի ծախվի շորթ դրամին,
Փնտրե պիտի, ու կգտնե
ԱՍՔ տվածային իր նմանին :
******************************************
Մեր պապերի կանթեղն վառած,
Չի խարխափի խավարին մեջ,
Պատմության դառն դասերն առած,
Կբացեն նոր լուսավառ էջ:
******************************************
Եվ սա տղուն մտքերն պայծառ
Ուղեցույց են հոգուն հայոց,
Քաղցր են– ինչպես ծիրանու ծառ
Եվ խոր ինչպես ձորը Վայոց:
*******************************************
Բարձր են – ճերմակ Մասիսի պես,
Հայկյան նետի նման- դիպուկ:
Սա մտքերով սնվի պիտի
Մոր կաթի հետ ամեն մանուկ,
**********************************************
Որ հայը հայ մնա հավետ,
Հայոց լեզուն հավերժանա,
Ժամանակի մեջ դարերու
Ոսոխներուն կուլ չգնա:
***********************************************
ԱՐԱՐչագործ իր <>ությամբ ,
Ար-ի լեզուն նոր թափ առնե,
Հին գանձերը ի լուր հանած,
Աշխարներով պիտ սավառնե :
*************************************************
Ու ԱՐԱՐ-Է <> բանու
Բանալիով իմացության ,
Բացե բոլոր դռները փակ ,
Եվ արվեստի և գիտության :
******************************************
Խրվե խորհքը հոգու, մտքի
Խոսե խոսքով իմաստական ,
Լուսավորված լուսավորե ,
Լույսով լցնե տունն հայկական:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 2 Thumb down 0

Հարգելի Ազգային Գիտությունների Ակադեմիա
Jun 27, 2010 22:50

Հավաստի աղբյուրներից տեղեկացա որ Ձեր կողմից նկարահանվել է Արծվի Ալեքսանյանի 3-րդ հաղորդումը :Ասացեք խնդրեմ ինչն է պատճառը որ այն չեք ներկայացնում ինտերնետ հանդիսատեսին :

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Գրեք Ձեր կարծիքը

ՀՂՈՒՄՆԵՐ ԳՐԵԼՈՒ ԿԱՆՈՆՆԵՐ

- Չի խրախուսվում ամբողջովին մեծատառերով գրված հղումները,
- Մի գրեք փողոցային դարձվածքներով,
- Արգելվում է գովազդային հղումները,
- Մի գրանցեք անձնական վիրավորանքներ:

Գրառում կատարելուց հետո ստուգեք Ձեր էլ–փոստարկղը (Inbox եւ Spam) հավելյալ գործողությունների համար.

Comment



` 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 - = Back
TAB q w e r t y u i o p [ ] \
Caps a s d f g h j k l ; ' Enter
Shift z x c v b n m , . / Shift
Ctrl Alt   Alt Ctrl

Միացնել հայերենը

*