ՀԵՌՈՒՍՏԱԾՐԱԳՐԵՐ - Հեղինակ՝ . Thursday, September 10, 2009 0:37 - 19 քննարկում

ԿԱՄՈՒՐՋԻ ՎՐԱ ՀԱՆԴԻՊԱԾ ԱՐՋԻՆ «ՔԵՌԻ» ԵՆ ԱՍՈՒՄ

Kamurji vra handipatz arjin “qeri” en asum



19 քննարկումներ

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

ԱՐՄԵՆ Բ.
Sep 10, 2009 7:59

http://www.7or.am/hy/news/2009-09-09/6301/ Կարդալ Վարդան Օսկանյանի կարծիքը,որը իմ կարծիքով կհետաքրքրի բոլորին:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ԱՐՄԵՆ Բ.
Sep 10, 2009 8:07

http://www.7or.am/hy/news/2009-09-09/6321/ Կարդալ բաց նամակ ազգայի ժողովին

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ԱՐՄԵՆ Բ.
Sep 10, 2009 8:21

Իմ համոզմամբ մեր առաջին և վստաելի բարեկամեը միայն ՀԱՅՆ է:Քանի դեռ կա մեր մեջ ոչ բարեկամական հարաբերություններ,օտարի հետ բարեկամություն անելը կասկածելի է,կասեի հիմարություն: ՀԱՐԿԱՎՈՐ Է ՀԱՄԱԽՄԲՎԵԼ ՄԱՔՈՒՐ ՈՒ ԱՌՈՂՋ ՈՒԺԵՐԻ ՇՈՒՐՋ և ՄԱՔՐԵԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ ԱԽՏԵՐԻՑ:Քանի որ զամբյուղի մեջ գտնվող փտած միրգը միշտ փչացնում է կողքին գտնվող առողջ մրգերին:Հակառակը երբեք չի լինում:Միակ փրկությունը ժամանակին պչացած միրգը այդտեղից հեռացնելն է: Ճիշտ է մենք մի «փոքր» ուշացել ենք՝ բայց ավելի լավ է ուշ քան երբեք:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Հայկ
Sep 10, 2009 12:49

10.09.09 Հայրենադարձ
_________________________________________________________________________

Վեց Շաբաթեայ Ժամկէտ՝ Ձախողեցնելու Համար Հակահայկական Նախաձեռնութիւնը
Վեց շաբաթէն արդէն քանի մը օր ալ պակսած է: Թանկագին ժամանակ կորսուած է ու իւրաքանչիւր անցնող օր պարտաւոր ենք յագեցնել այնպիսի յարաբերական, բացատրական, զեկուցական ու ցուցական աշխատանքներով, որոնց շնորհիւ կարելի պիտի ըլլայ այս համայնքը, մեր համայնքը զօրաշարժի ենթարկել ու արտայայտել, դրսեւորել համընդհանուր մեր ընդդիմութիւնը՝ հայ-թրքական յարաբերութիւններու բարեկարգման անունով կատարուած Հայաստանի իշխանութեանց միակողմանի անձնատուութեան:(Հայրենադարձ)
_________________________________________________________________________

Թուրքերի հետ դիվանագիտական հարաբերություններ հաստատել չի կարելի: Դիվանագիտությունը նրանց զենքն է, այդ զենքը նրանք հասցրել են կատարելության, ուզածդ մարդու կխաբեն, մանավանդ հայերի նման միամիտ ժողովրդին հազար անգամ խաբել են: Իբրև բարեկամ ներկայանալով` երիտթուրքերը հայերի հետ գրկախառնվում, կենացներ էին խմում, բայց նույն ընթացքում Ադանայում 30.000 հայեր էին սպանում: Երևում է` պատմությունը մեզ ոչինչ չի սովորեցրել, անգամ Եղեռնից հետո: Բայց չէ՞ որ նրանց նպատակը հայ ժողովրդին վերացնելն էր, ինչը, սակայն, կիսատ մնաց, այդ պահին դա թուրքին չհաջողվեց: Սակայն դա չի նշանակում, թե նրանք այդ մտքից հրաժարվել են: Այնպես որ, մենք պարտավոր ենք մինչև որոշում կայացնելը շատ խորը մտածել:
Մենք մտքով անկախ չենք, և դա մեզ խանգարում է: Ազգը պետք է ունենա արժանապատվություն, ազգը պետք է ունենա հպարտություն, մնացածը` դատարկ և անցողիկ են: (Սոս Սարգսյան)

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Հայկ
Sep 10, 2009 12:50

Բաց սահմանը ծովից ծով Հայաստան չէ

.natnews.info/2009/

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Գրիգոր Հայրապետյան
Sep 10, 2009 14:58

«Երկուսն էլ նույն ժողովուրդն են»…

Վրաստանի հանդեպ ես ոչ մի վատ բան չունեի մինչև անցյալ տարվա ողբերգական դեպքերը Հարավային Օսեթիայում:
Հետաքրքիր կլինի լսել ԼՈՒՅՍ ԱՇԽԱՐՀԻ մեկնաբանություն-կարծիքը նաև Վրաստանի կողմից Ցխինվալի ռմբակոծումների-ավերումների և խաղաղ բնակչության սպանությունների մասին անցյալ տարվա օգոստոսյան օրերին՝ Օլիմպիական խաղերի մեկնարկի օրը…
Ռոսաստանում 3 միլիոն հայեր են ապրում…
Ռուսաստանը Հայաստանի հետ սերտ կապերի մեջ է…
Վրաստանը Ռուսաստանի հետ դիվանագիտական կապեր չունի և ստացվում է, որ պարզապես պատերազմի մեջ է…
Հավանաբար Հայաստանում է՞լ հայերը չեն հավանում վրացիների կողմից Աբխազիայի և Օսեթիայի հարցերի լուծումը բռնի ուժով … Թե՞ հավանում ե՛ն…
Եթե Հայաստանը պետք է Վրաստանի հետ միանա, ապա նա պե՞տք է իր վրա կրի նաև այդ հարցի բարոյական կողմը, թե՞ ոչ…

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Արտակ
Sep 10, 2009 18:45

Չեմ հասկանում ինչ միանալու մասին է խոսքը… արդեն կապեր կան և հարաբերությունները բարի դրացիական են և նաև շուկայական: Ինչու վրացական մանդարին կամ լիմոն չառնել դեռ մի բան ել կարելի է սա արժևորել և ծախել: Նրանք ել մեր ծիրանը երևի առնում են: Հակառակը պետք է ավելի զարգացնել այս կապը որ և Ամերիկան և Ռուսաստանը նայեն ու երկուսն էլ զարմանան:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Արտակ
Sep 10, 2009 18:57

Իսկ եներգակիրների Եվրոպա անցկացնելու հարցը ավելի Ադրբեջանի հետ է կապված: Նրանք միշտ էլ կարող են Վրաստանով կամ Իրանով տանել բայց արի ու տես որ որոշել են իրենց գազը Ռուսներին ծախել ու նրաց գիրկն են վազում: Երևի թե այդպես ել չհաջողվի այս գազը դուրս բերել այդտեղից առաց Ռուսական ՕԿ-ի:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ԱՐՄԵՆ Բ.
Sep 11, 2009 1:03

http://www.7or.am/hy/news/2009-09-11/6396/Ժողովրդական խոսքը կասեր-«դուզ խոսքը էշին են ասում» Էլ ինչպես պետք է ասեն,որ պարզ լինի ,որ Հայաստանին պարտադրելու են հրաժարվել Արցախից:Հետո էլ մեր «խելոք» արտաքին գործերի նախարարը ցանկանում է վստահեցնել ,թե նախապայման չկա: է՜ լավ,էշ էշ,բայց էտքա՞ն էլ ԷՇ:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ԱՐՄԵՆ Բ.
Sep 11, 2009 1:10

http://blog.ararat-center.org/?p=265

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ԱՐՄԵՆ Բ.
Sep 11, 2009 1:27

http://www.hayary.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1077&Itemid=56

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

misak Belgie.
Sep 11, 2009 3:04

ժԱՄԱՆԱԿԸ ՎԵՐՔԵՐ է ԼԱՎԱՑՆՈՒՄ , ԱՆՀԵՏ ՓՈՇԻԱՑՆՈՒՄ ԱՄԵՆԻՆՉ .
ԻՍԿ ՄԵԶ ՛ ՀԱՅԵՐԻՍ ՀԱՄԱՐ ժԱՄԱՆԱԿԸ ՆՄԱՆ Է ՄԻ ԴԱՌԸ ԾԱՌԻ, ՈՐԸ ՄԵԶ ԴԱՐԵՐ ՇԱՐՈՒՆԱԿ ԴԱՌԸ ՊՏՈՒՂ ՏԱԼԻՍ .
ՀԱՅԸ՛ ՀԱՐՄԱՐՎՈՂ Է , ԿժՊՏԱՆ ՆՐԱ ԴԵՄՔԻՆ , ԿԱՍԻ ԲԱՐԵԿԱՄՍ Է .
ԹՇՆԱՄՈՒՆ ԲԱՐԵԿԱՄԻՑ ԶԱՏԵԼ ՉԳԻՏԻ՛ ՄԻՆՉ ՕՐՍ . ԻՍԿ ԴԻՎԱՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ԱՌԱՎԵԼ ևՍ , ՖՈՒՏԲՈԼԱՅԻՆ ԼԵԶՎՈՎ ԱՍԱԾ ԱՄԵՆԱ ՎԱՏ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐՈՎ ԶԲԱՂԵՑՆՈՒՄ ԷՆՔ ԱՄԵՆԱ ՎԵՐՋԻՆ ՏԵՂԸ !!! ԱԶԳՈՎԻ ՏԱՌԱՊՈՒՄ ԷՆՔ ՄԻ ԱԽՏՈՎ , ԻՆՔՆԱԳԵՐԱԳՆԱՀԱՏԵԼՈՒ ՄՈԼԱԳԱՐՈՒԹՅԱՄԲ ………
ԱՆՏԻ ՎԻՐՈՒՍԸ ՊԻՏԻ ԳՏՆԵԼ , ՀԱՅԻ ԳԵՆԵՏԻԿԱՅԻ ՄԵՋ ՎԻՐՈՒՍ Է ԸՆԿԵԼ , ԱՐԴԵՆ ՀԱԶԱՐԱՄՅԱԿՆԵՐ է ԲԹԱՑՎԱԾ Է ՀԱՅԻ ՄԻՏՔԸ ,
ՓՈՒՉ ( ԱՐժԵՔՆԵՐՈՎ ) ԼՑՎԱԾ .
ԵՐԵԽԱՆԵՐԻՆ ԿՐՈՆՈՎ ԴԱՍՏԻՐԱԿՈՒՄ , ՄԵԾԵՐՆ ԷԼ ԽԱՉ ՔԱՐ ԵԿԵՂԵՑԻ ՈՒ ՄԶԿԻԹ ԷՆ ԿԱՌՈՒՑՈՒՄ , ԴՐԱ ՀԱՄԱՐԵԼ ԽԱՎԱՐԻ ՄԵՋ ԷՆՔ ԱՊՐՈՒՄ ՈՒ ՏԱՌԱՊՈՒՄ …..
ՄԵՆՔ ՄԵՐ ԵՐԽԱՆԵՐԻՆ ՄԵՐ ԻՍԿ ՁԵՌՔԵՐՈՎ ԷՆՔ ՓՋԱՑՆՈՒՄ. ԵՐԵԽԱՆ ՈՒՂԵՂՈՎ ՆՄԱՆ Է ԿՈՄՊՅՈՒՏՈՐԻ , ԻՆՉՊԻՍԻ ԾՐԱԳՐՈՎ ԱՅՆ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐԵՍ ԱՅՆՊԵՍ ԵԼ ԿԱՇԽԱՏԻ , ԻՍԿ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ԳՏՆՎՈՂ ԼՐԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆ ԵԼ, ՇԱՏ ԹԵՐԹԵՐ , ՀԵՌՈՒՍՏԱՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՎՏԱՆԳԱՎՈՐ ՎԻՐՈՒՍԱԿԻՐՆԵՐ ԷՆ, ՈՐՈՆՔ ՄԻԱՆԳԱՄԻՑ ԱԶԴՈՒՄ ԷՆ ՄԱՐԴՈՒ ՈՒՂԵՂԻ ՎՐԱ . ԴՐԱՆՔ ԱՐԴԻ ՏԵԽՆՈԼՕԳԻԱՆԵՐ ԷՆ, ԱՐԴԵՆ ՎԱՂՈՒՑ ՓՈՐՁՎԱԾ .
ԱՅՍՕՐ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՎԵԼԸ ԴժՎԱՐ Է, ՄՈԼՈՐԵՑՆՈՂ . ՆՐԱՆՔ ԿԱՐՈՂԱՆՈՒՄ ԷՆ ՀԱՐևԱՆԻԴ ԹՇՆԱՄԱՑՆԵԼ ՔԵԶ ՀԵՏ, ԱՅՆՏԵՂ ՆՐԱՆՑ ԱԿԱՆՋԻՆ , ԱՅՍՏԵՂԵԼ ՄԵՐ ԱԿԱՆՋԻՆ ԷՆ ԿԱԹԵՑՆՈՒՄ և ԽՆԴՐԵՄ ՛ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆ ԳՈՐԾԻ ԴՐՎԵՑ , ԿՌԻՎԸ ԱՆԽՈՒՍԱՓԵԼԻ Է .

ՄՈԼՈՐՎԱԾ , ԹԱՓԱՌԱԿԱՆ , ԱՄԵՐԻԿԱՅԻ , ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ , ԵՎՐՈՊԱՅԻ ԳԱՅԹԱԿՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՎ ՏԱՐՎԱԾ ՀԱՅԵՐ , ՄԻ ԿՏԵՐ ՀԱՑ ԵՆ ՏԱԼԻՍ ԵՂԲԱՅՐ ԵՍ ԱՍՈՒՄ . ՏԵՍԱՐ ՛ ԹԵ ՌՈՒՍԴ ԻՆՉՊԵՍ ՊԱՀԵՑ ԻՐԵՆ . ԴԵ ԳՆԱ ՈՒ Մ Տ Ա Ծ Ի Ր .

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Էդուարդ Հովհաննիսյան
Sep 11, 2009 9:33

«Հետադարձ Կապը» չի գործում, դրա համար այտեղ եմ դնում լինկը:

«ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ` ԱԴՐԲԵՋԱՆՈՒՄ ԲԱԽՎՈՒՄ ԵՆ ՊԱՏՄԱԿԱՆ ԻՐՈՂՈՒԹՅԱՆՆ ՈՒ ՇՈԿԻ ՄԱՏՆՎՈՒՄ»
http://armtown.com/news/am/prm/20090911/71822/

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ԱՐՄԵՆՈՒՀԻ
Sep 11, 2009 12:06

“ԵՐԵԽԱՆԵՐԻՆ ԿՐՈՆՈՎ ԴԱՍՏԻՐԱԿՈՒՄ , ՄԵԾԵՐՆ ԷԼ ԽԱՉ ՔԱՐ ԵԿԵՂԵՑԻ ՈՒ ՄԶԿԻԹ ԷՆ ԿԱՌՈՒՑՈՒՄ , ԴՐԱ ՀԱՄԱՐԵԼ ԽԱՎԱՐԻ ՄԵՋ ԷՆՔ ԱՊՐՈՒՄ ՈՒ ՏԱՌԱՊՈՒՄ …..
ՄԵՆՔ ՄԵՐ ԵՐԽԱՆԵՐԻՆ ՄԵՐ ԻՍԿ ՁԵՌՔԵՐՈՎ ԷՆՔ ՓՋԱՑՆՈՒՄ. ԵՐԵԽԱՆ ՈՒՂԵՂՈՎ ՆՄԱՆ Է ԿՈՄՊՅՈՒՏՈՐԻ , ԻՆՉՊԻՍԻ ԾՐԱԳՐՈՎ ԱՅՆ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐԵՍ ԱՅՆՊԵՍ ԵԼ ԿԱՇԽԱՏԻ ՀԵՌՈՒՍՏԱՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՎՏԱՆԳԱՎՈՐ ՎԻՐՈՒՍԱԿԻՐՆԵՐ ԷՆ, ՈՐՈՆՔ ՄԻԱՆԳԱՄԻՑ ԱԶԴՈՒՄ ԷՆ ՄԱՐԴՈՒ ՈՒՂԵՂԻ ՎՐԱ . ԴՐԱՆՔ ԱՐԴԻ ՏԵԽՆՈԼՕԳԻԱՆԵՐ ԷՆ, ԱՐԴԵՆ ՎԱՂՈՒՑ ՓՈՐՁՎԱԾ .
ԱՅՍՕՐ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՎԵԼԸ ԴժՎԱՐ Է, ՄՈԼՈՐԵՑՆՈՂ ”

Հարգելի Քիրեմիդջյան հույսով եմ որ Հայաստանի հարցը նորմալ ձեվով կավարտվի

Բայց խնդրում եմ ուշադրություն դարձրեք մեր երեխաներին նրանք մեր ձեռքից գնում են: Համատարած թմրադեղերով տառապողներ, գիշերային ակումբներ հաճախող անկիրթ աղջիկներ, գանգեր, հարգանք և ամոթ ասած հասկացողությունը վերանում է. Ես խոսում եմ ԱՄՆ ի մասին ՀԱՅԱՍՏԱՆ չգիտեմ ինչպես է:
Իհարկե մեր կառավարությունը կարծես շատ կներեք խելքը թռցնում է, բոլոր հարցերը թողած “ծնողի” դաստիրակությամբ ենք զբաղվում: Համատարած առհամարանք ով է հաշիվ տալու այս բոլորի համար: Նորից եմ կրկնում քիչ է մնում գնամ Հայաստան ուղիղ կառավարություն նայեմ նրանց աչքերի մեջ ու պահանջեմ պատասխաններ: Կարծես բոլոր հարցերը լուծված է մնացել է սահմանը բացեն: Ամեն մի կայան, թերթ, մասնագետ իրեն է ասում բայց սայլը տեղից չի շարժվում: Ես անում եմ ամեն ինչ իմ երեխայի համար ես իմ համար չե որ ասում եմ այլ բոլորի չէ որ նրանք էլ մերն են և ներկայացնում են մեզ ամենուր իսկ այսպես եթե շարունակվի լավ չի հավատացեք: Ինչ արժեք ունի մեր չարչարանքը եթե մեր երեխաները վաղը պիտի չուզեն հայ ներկայանալ միթե այսպիսին ենք մենք եղել/ հավատացեք և շատերը որպես հայ չեն ներկայանում, նախընտրում են աշխատել օտարների համար, իսկ այս բոլորը տանում է ձուլման կամ ինչպես դուք եք ասում դանդաղ ու անցավ մահվան: Դուք ունեք այդ կարողությունը սթափեցնելու մեր հանրությանը, Ձեր հեռուստաժամը նայում ու գնահատում են շատերը, իսկ Ձեր ուղիղ խոսքը զգոնացնող է ուստի խնդրում եմ անդրադարձեք մեր երիտասարդների խնդիրներին քանի դեռ շատ ուշ չէ:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

MELIQ Karen
Sep 11, 2009 14:15

Պետք է հստակ հասկանանք, որ շրջապատված ենք խարդախ հարևաններով: Թե թուրքին, թե վրացուն պետք է ասել, որ մեզ հետ վարվում եք ինչպես խարդախներ, բայց այլևս չեք կարող, քանի որ էլ թույլ չենք տալու:
Սոս Սարգսյան
http://blog.ararat-center.org/?p=280#more-280
Ազգը պետք է ունենա արժանապատվություն, ազգը պետք է ունենա հպարտություն, մնացածը դատարկ և անցողիկ են

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Ակսել
Sep 11, 2009 15:36

Որբ դիվանագիտություն

Աթոռին մեխված չորացած գանգեր
Աշխարհում ի՞նչ կա ձեզ համար,
Մի՞ թե չեք սրբել որբի արցունքներ,
Որ լաց են եղել ձեր բախտի համար:

Ու՞մ ձեռքը բռնի այդ որբը հիմա
Երկնքի կապույտ դերզորում,
Նա չի հասկանում, կո՞ղմ էք թե հակա,
Որ իր մայրիկը իրեն չի գրկում:

Նա չի՛ հասկանում քա՞ջ էք թե՝ վախկո՜տ,
Թե՞ դիվանագետներ էք ձևանում,
Չէ՞ որ նրա մոր շորերն արյունոտ
Մարդասպանի դրոշն է հիշեցնում:

Ու լոք մի բառ գիտեք՝. Համերաշխությու՛ն,
Ո՞վ չի ուզում դա, պարո՜ն գողություն,
Ու որբացած դիվանագիտություն՝:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Արտակ
Sep 11, 2009 15:40

ԱՐՄԵՆՈՒՀԻ, իմ կարծիքով նահապետությունը կամ ընտանիքի իշխանությունն է որ մի շարք շատ գեշ հարցերի պատասխան կտա և մի բան ել ավելի մես կդնի դրական հարցերի լուծման ճանապարհին: Այսինքն կզարգացնի: Մտածեք այս մասին:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Գրիգոր Հայրապետյան
Sep 11, 2009 22:50

Համաձայն եմ Արմենուհու հետ՝.
– «Դուք ունեք այդ կարողությունը սթափեցնելու մեր հանրությանը, Ձեր հեռուստաժամը նայում ու գնահատում են շատերը, իսկ Ձեր ուղիղ խոսքը զգոնացնող է»:
Ես ընդամենը 1 ամիս է, որ այցելում եմ այս հոյակապ, իսկական՝ «համով-հոտով» լեցուն հայկական կայքը և, չնայած որ ոչ բոլոր նյութերի ու մտքերի հետ եմ համաձայն, համախոհ ու համամիտ, բայց գլխավորն այն է, որ տասնյակ տարիներով ապրելով պանդխտության-օտարության մեջ՝ «ԼՈՒՅՍ ԱՇԽԱՐՀԻ» շնորհիվ կարծես Հայրենիքում լինեմ…
ՇՆՈՐՀԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒ՜Ն և՝ ԿԵՑՑԵ՛Ք:

no commemt.
- «Ինչ արժեք ունի մեր չարչարանքը եթե մեր երեխաները վաղը պիտի չուզեն հայ ներկայանալ միթե այսպիսին ենք մենք եղել»…
- «Նորից եմ կրկնում քիչ է մնում գնամ Հայաստան ուղիղ կառավարություն նայեմ նրանց աչքերի մեջ ու պահանջեմ պատասխաններ»…

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Sargis A.
Sep 13, 2009 0:52

Ապրես՛ Ակսել: Ձայնդ անսպառ:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Գրեք Ձեր կարծիքը

ՀՂՈՒՄՆԵՐ ԳՐԵԼՈՒ ԿԱՆՈՆՆԵՐ

- Չի խրախուսվում ամբողջովին մեծատառերով գրված հղումները,
- Մի գրեք փողոցային դարձվածքներով,
- Արգելվում է գովազդային հղումները,
- Մի գրանցեք անձնական վիրավորանքներ:

Գրառում կատարելուց հետո ստուգեք Ձեր էլ–փոստարկղը (Inbox եւ Spam) հավելյալ գործողությունների համար.

Comment



` 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 - = Back
TAB q w e r t y u i o p [ ] \
Caps a s d f g h j k l ; ' Enter
Shift z x c v b n m , . / Shift
Ctrl Alt   Alt Ctrl

Միացնել հայերենը

*





ԱԶԱՏ ԽՈՍՔ - May 21, 2012 21:05 - չքննարկված

Կարապների պարը “Փարվանա” լճակում…

More In ԱԶԱՏ ԽՈՍՔ