ՀԵՌՈՒՍՏԱԾՐԱԳՐԵՐ - Հեղինակ՝ . Tuesday, February 10, 2009 23:08 - 27 քննարկում

ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՎԻՐԱՆՆԵՐ

ԴԻՏԵՔ ԱՅՍ ՖԻԼՄԸ     (ՀԱՅԵՐԵՆ) (ENGLISH) and go

Sign the petition - ՁԵՐ ՁԱՅՆԸ ՏՎԵՔ  ԸՆԴԴԵՄ ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԿԵՂԾԱՐԱՐՆԵՐԻ

ՇԱՏ ԿԱՐԵՎՈՐ ՀԱՎԱՔ ԳԼԵՆԴԵԼԻ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԳՐԱԴԱՐԱՆՈՒՄ
«Հայ մտավորականության պաշտպանությունը ուսանողների ստորագրահավաքին»  փետրվարի 12-ին, երեկոյան 7:30



27 քննարկումներ

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Հրայր
Feb 11, 2009 2:00

Այս մարդը, և իր առտիստ ընկերները,որոնցից մեկը վրացի է, պնդում են, որ մարդկությունը ռուսներից է առաջացել . http://rutube.ru/tracks/1031367.html?v=374513383bcef059e8b1c494aeb481ce

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

Հրայր
Feb 11, 2009 2:10

Հարգելի Քիրեմիջյան, հարգարժան Հրայրի գրած պատվիրանը, կայկէջում տեղադրելեք՞

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 1

Հրայր
Feb 11, 2009 2:25

Հարգելի հայրենակիցներ, իուրախություն մեզ վերջապես մեր պետությննել՝ արձգանքեց , ուսանողների բողոքին: Ովքիր չեն նայել հայլուրի 9-ի թողարկումը, ասեմ որ հայլուրով հայտարարեցին նաև կայքէջի հասցեն http://www.gopetition.com/online/24480.html

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

Liana
Feb 11, 2009 3:21

Շնորհակալություն հարգելի Քիրեմիջյան, Հրայր ջան. իսկական հայի սրտից բխող խոսքեր են:
Կուզեի միայն պատվիրանները ամբողջությամբ մի ծրագրով ներկայացնեիք…
Սրանք ոչ միայն հայերին, այլեւ համայն մարդկությանն են անհրաժեշտ. եթե կարելի է առաջարկեք, որ դրանք թարգմանենք տարբեր լեզուներով որպես հայոց պատվիրաններ ու ձեռագիր/ կարելի է չթարգմանել զուտ հայերիս հողային պահանջներին վերաբերող կետերը, որպեսզի օտարազգիների համար էլ մարսելի ու սիրելի դառնան ու այսպես, ոչ միայն մենք կապաքինվենք այլեւ կապրենք հարգանք վայելելով առողջ միջավայրում…
Որովհետեւ մարդուն ոչ միայն ներքին հիգիենան է անհրաժեշտ այլեւ շրջակա միջավայրի/:

———-
Հարգելի Հրայր , Զադոռնովի ուսումնասիրությունների մեջ սարսափելի ոչինչ չկան. թող պրպտեն հաստ բները, որովհետեւ արմատներին հասնելիս կտեսնեն հայերին ու կնահանջեն բոլոր ավելորդ վեճերը…

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

Հրայր
Feb 11, 2009 5:03

Հարգելի Լիանա, դուք իրավացիեք,մեր համար սարսափելի ոչինչ չկա, բաց ռուսների համար կա:Զադոռնովը երիտասարդների մեջ ֆաշիզմ է ներարկում: Դուք տեսնեք թե այս թեմայով գրքերը, իչքան մած քանակովեն վաճառում ռուսաստանում:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

Narek
Feb 11, 2009 5:08

Հարգելի Հրայր, նախ ասեմ որ ձեր Հայոց Պատվիրանները, իրոք կարող էն պատվիրան ծառաել, ապա այո, նրանք տեղադրված էն կայքում: Զադորնվը, անմեղ, միամիտ մարդ է, նրան պարզապես տարել էն այտ ուղղությամփ:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

Հրայր
Feb 11, 2009 5:23

,Հարգելի Քիրեմիջյան, հնարավոր չէ ՀՐԱՅՐԻ գրած պատվիրանը, արտոնվի հեղինակի կողմից, ՀՐԱՅՐ ……..յանի ազագնունը չքիտեմ,բայց առ:ժի իմանալ, հետո հրատարակվի, և միայն հետո թարքմանվի ուրիշ լեզուներով, թեչէ կգողանան

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

Հրայր
Feb 11, 2009 5:38

Նարեկ ջան, չեմ գտնում

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

Hopar
Feb 11, 2009 6:43

Հարգարժան Արորդիներ,

Երեկվա «Ռուսական ֆաշիզմ» հաղորդման մասին ասեմ հետևյալը։
Դուք հալած յուղի տեղ մի ընդունեք ո՛չ իմ ասածները, ո՛չ Պր. Քիրեմիդջյանի ասածները և ո՛չ էլ Արիստոտելի ասածները։
Օգտագործելով ինտերնետ-հրաշքը, ինքնուրույն ուսումնասիրեք Գերմանիայի պատմության 1913-1945 ժամանակահատվածը և առանց նախապաշարումների, օգտագործելով ձեր ուղեղը, հանգեք եզրակացության։

Հանուն հավասարակշռության, և ի հակադրություն Պր. Քիրեմիդջյանին երեկվա ելույթի, ասեմ որ.
1. Ֆաշիզմը առաջացել է և պետական քաղաքականություն է դարձել միայն Իտալիայում և որի նպատակն էր վերականգնել երբեմնի Հռոմեական կայսրության փառքն ու սահմանները։
2. Գերմանիայում ֆաշիզմ երբեք չի եղել, այլ ստեղծվել էր Ազգային Սոցիալիզմի գաղափարագործունեությունը և որպես հետևանք ազգային մաքրության անհրաժեշտությունը դարձավ Գերմանիայի պետական քաղաքականության անկյունաքարը։
3. Իսկ Ռուսաստանում ֆաշիզմ կարող է առաջանալ, որովհետև ռուսական պետական մտածողության մեջ կարևոր տեղ է գրավում մեծապետական և կայսերապաշտական նկրտումները։

Ինչո՞ւ մեղանչել այս պարզ փաստերի ու ճշմարտության դեմ և անընդհատ կրկնել Սովետա-Սիոնիստական պրոպագանդայից ժառանգված «գերմանական ֆաշիզմ» և «գերմանական նացիզմ» արտահայտությունները։

Ավելի մանրամասն կարդացեք այստեղ. Ազգային Սոցիալիզմի Իրողությունը

Նաև դիտեցեք երկու տեսահոլովակներ, որոնք պատրաստել են երկու հայ երիտասարդներ՝ մեկը ԱՄՆ-ից, իսկ մյուսը Եվրոպայից։

1. Ադոլֆ Հիտլեր – Մարդը ժամանակից առաջ
2. Ադոլֆ Հիտլեր – Տիտանների առաջնորդը

Արժեքավոր են նաև հետևյալ տեսահոլովակները՝

1. Գերմանիայի փրկիչը
2. Մեծն Ադոլֆ Հիտլեր

Կեցցե՛ Արորդիների Հայրենիք Հայաստանը

Հոպար
hopar@armenianaryans.com
http://www.armenianaryans.com

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

Narek
Feb 11, 2009 7:41

Վահան
Feb 11, 2009 11:34

Հարգելի Ստեփան Քիրեմիջյան,
Ես ձեզ հետ 100 սոկոսով համաձայն եմ՝
Սպանությունը եղել է խմբակային:
Ալեքսանդրա Իվաննիկովան դիտաորյալ է նշել. որ ամուսնու հետ վիճել էին:
Որպեսզի հետագայում ալիբի ապահովի որ նա մենակ է եղել՝ առանց տղամարդու:

Հարգանքներով՝
Վահան

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

Narek
Feb 11, 2009 13:46

http://video.google.fr/videosearch?client=firefox-a&rls=org.mozilla:fr:official&channel=s&hl=fr&q=Eustace%20mullin%2C%20secrets%20of&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wv#
Հիմա գիտեմ որ Ահարոն ռուսոն ևս ազնիվ չե, նա ասում է իր շարժանկարում որ նա իր շառժանկարը նկարել սկսելուց առաչ չգիտեր Ֆադառալ Ռեզեռվի մասավոր լինելու մասին, նա հաստատ ստել է, քանի որ նա կարծում մ պիտի որ իմանար Eustace mullinին: այս տեսահոլովակը նկարահանված է ութանասուն իննը թվին: փաստորեն Եւստասը գիտեր նաեվ ինքամ տակսի-եկամուտի մաքի մասին, ինչպես և Ֆեդերալ Սիստեմի մասին: փաստորեն և Զեիտգեիստը և Ամերիկա ֆրոմ ֆրիդոմ թու ֆաշիզմ շարժանկարները քաղել էն նյութերը այս մարթուց առանց նրա անունը տալու:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

Ռոբերտ
Feb 11, 2009 13:49

Հարգելի ժողովուրդ, Ռուսաստանի եվ ռուսների մասին գրել է մի հայ, որի անունն է Սուրեն Այվազյան: Նրա գիրքը “История России. Армянский след” (480 էջ) լույս է տեսել 1997 թվին Մոսկվաի Крон-Пресс հրատարակչությունում, որտեղ նա պնդում է որ ռուսները էտրուսկ անունով, ապրել են Սեվանի Լճաշենում եվ էտրուսկ անունը նա բացատրում է այսպես՝ էտ ռուսները (эти русские).
Ահա մի մեջբերում գրքի 19 էջից՝
“В топонимике Армянского нагорья русская лексика присутствует даже в названии Сис (Малый) Арарат (от русского “сись” – “женская грудь”).
Поскольку в ХV веке до нашей эры армяне и русские говорили на одном языке (“санскритском”), термин “сис” является для них общим; термин “сис” (“грудь”) в дальнейшем принял в армянском языке форму “циц” (“грудь”), в то время как в русском он сохранился почти без изменений…
Ես ինքս չեմ ընդունում Սուրեն Այվազյանի տեսակետները:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Ավետիս
Feb 11, 2009 14:00

Բարի երեկո Նարեկ ջան, այս գիրքը կարդացել եմ 1973-ին ֆրանսերենով:
Արդյոք հնարավոր է ձեռքբերել այն, որտեղից և ինչպես:

Շնորհակալություն

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

masis54
Feb 11, 2009 17:54

Հատուկ՝ Hopar-ին…

Ցեղակրոնություն ասելով հասկանում ենք, որ այն նպատակ է հետապնդում ստեղծել մի նոր կրոն, որը արտացոլելու, եւ հաշվի է առնելու տվյալ ցեղի բոլոր տեսակի բարոյահոգեբանական իրավիճակները, ինչ խոսք, բարի նպատակ է, սակայն չմոռանաք, որ մենք վաղուց արդեն կայացել ենք որպես ազգ: Եթե ստեղծում ենք նոր կրոն, կնշանակէ… առանց այն էլ բաժան-բաժան եղած մեր ազգին եւս բաժանում ենք մեկ առանձին մասի, սա ճշմարտություն է որի հետ չի կարելի չհամաձայնվել, մեր ազգի մեծագույն հատվածը(հատկապես սփյուռքում) հոգեվոր ամուր կապով մերձեցված են քրիստոնեության հավատամքին, նվազագույնս միամտություն է՝ մեր հայրենակիցներից ոմանց կարծիքը, եթ՞ե հավատում են, որ 17 դարեկան հավատամքը կարելի է փոխարինել ցեղակրոնությամբ:
Եկեք ազնիվ լինենք եւ խոստովանենք… ցեղակրոնության անվան ներքո փորձվում է ազգին վերադարձնել հին հավատամքները, կամ մեկ քայլ նահանջ դեպի անցյալ, դեպի բազմաստվածություն, դեպի հեթանոսություն:
Փառք ու պատիվ բոլոր մեր վաղեմի աստվածներին, սակայն…

Յուրաքանչյուր էակ, անկախ նրա աշխարհագրական դիրքից եւ ազգային պատկանելիության հանգամանքից իր բիո-էներգետիկ դաշտով(Աուրա) եւ գիտակցությամբ, գտնվում է արեգակի եւ լուսնու էներգետիկ դաշտերի ազդեցության ներքո, այնուհետ արեգակնային համակարգը առանձին վերցրած գտնվում է Ծիր-կաթին գալակտիկայի համակարգերի էնեգետիկ դաշտերի ազդեցության ներքո, նաեւ Ծիր-Կաթին գալակտիկան առանձին վերցրած գտնվում է այլ գերհզոր համակարգերի էներգետիկ դաշտերի ազդեցության ներքո, եւ այսպես շարունակ:
Յուրաքանչյուր զարգացում, որը տեղի է ունենում մարդկային գիտակցության մեջ, դրանք հետեվանք են արեգակնային, Ծիր-կաթին, եւ նրանից դուրս համակարգերում տեղի ունեցող դրական եւ բացասական գործընթացների:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

masis54
Feb 11, 2009 17:56

Լրացում:
Փառք ու պատիվ մեր հեթանոսական շրջանի աստվածներին, սակայն այդ հավատամքի սահմանները որպես ազդեցություն,՝ հայ մարդու գիտակցության վրա,

սահմանափակվում է Ծիր-կաթին գալակտիկայի սահմանների ներքո, իսկ քրիստոնեության պարագաում այն հատելով Ծիր-կաթին գալակտիկայի սահմանները, մարդկային գիտակցությանը ուղեկցում է դեպի Է-ություն:
Այսպիսով…հեթանոսությունից(բազմաստվածությունից) անցումը Քրիստոնեության հավատամքին, դա տիեզերակառույցում մեկ քայլ է դեպի վեր, դեպի կատարելագործում, դեպի տիեզերակարգի բուրգի գագաթ:
Նաեւ մեկ կարեւոր հանգամանք…ըստ հայտնի էթնոհոգեբանների, բազմաստվածությունը որպես մարդկային հոգիները միավորող գործոն անզոր է եղել միավորել ազգին մեկ հոգեվոր դրոշի ներքո:
Եւս մեկ կարեվոր հանգամանք… դեռ վաղ ժամանակներից ըստ Շումերացի եւ Եգիպտացի քրմերի եւ ասղագետների, բացի երկրային մեկ տարին, գոյություն ունի եւս տիեզերական տարի որը տեվում է մոտավորապես 2125 տարի, այսպես ասած… զոդյակ կոչվածը, որը կազմված են 12 աստեղատներով : Արեգակնային համակարգը յուրաքանչյուր 2125 տարին մեկ, փոփոխելով իր ազդեցության ոլորտը(աստեղատուն) հայտնվում է հաջորդ աստեղատան էներգետիկ դաշտի ազդեցության ներքո:
Մեր թվարկությունից 4250 տարի առաջ եղել է ցուլի դարաշրջանը, այնուհետ մ.թ.ա 2125 թվից սկսած սկիզբ է առել խոյի դարը(հիշենք թե ինչպե՞ս մհերը, Միհրը, սպանում է ցուլին, որովհետեւ ժամանկն էր ՑՈՒԼ-ի դարաշրջանից անցումը ԽՈՅ-ի դարաշրջան):
Մեր թվարկության 1 թվից սկսած սկիզբ է առել ՁԿԱՆ դարաշրջանը, այսինքն… արեգակնային համակարգը, նաեւ մարդ էակը իր գիտակցությամբ հայտվում են ՁԿԱն համաստեղության էներգետիկ դաշտի ազդեցության ներքո մինչեւ մ.թ 2125 թիվը, այնուհետ մենք հայտնվելու ենք ՋՐՀՈՍ-ի համաստեղության ազդեցության ոլորտում:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Liana
Feb 11, 2009 17:59

Զարմանում եմ մեծ երեխաների վրա, ովքեր տաճարականների ակուլտիզմի սնահավատ, խեղճ խամաճիկի պիառով են տարված ու անհաջող պատճեն դառնալով՝ ավելի ողորմելի խամաճիկներ են դառնում ու դարձնում իրենց հարազատներին…
Ես դիտում եմ Ստեփան Քիրեմիջյանի հաղորդումները, որովհետեւ նրա մոտ երկրպագվելու միտումներ չեմ տեսնում, ու նա բազմիցս կրկնել է , որ այս ամենը նա քննարկում է ոչ թե ուղեղ թմրեցնելու ու քնացնելու համար , այլ մեկ-մեկ նույնիսկ ցավոտ ծակոցներ է ուղարկում սթափության ու արթնության կոչ անելու նպատակով…
Ես համաձայն եմ նրա հետ, որ նույնիսկ քնած ժամանակ պետք է կարողանանք զգալ մոտեցող վըտանգն ու պատրաստ լինենք հակահարվածի, բայց պետք է այնքան զգոն լինենք, որ անպայման տարբերենք մոտեցող բարեկամին- թշնամուց…
—–
/ ԵՍ ծանոթ եմ Հիտլերի կենսագրությանն ու ավելիին/
—-
Հարգելի Հոպար , գնահատում եմ Ձեր սթափության կոչը, բայց չեմ հասկանում թե ինչու եք գովաբանում այդ ավստրիացի գերմանասերին, ու ինչու եք առաջարկում զոմբիացնող թմրեցուցիչները …
Կարծում եք, որ թմրեցուցիչի ազդեցության տակ գտնվող նիրվանայի մեջ ընկած երիտասարդների վարքը օրինակելի՞ է:
Դուք իմ հարցերը անպատասխան եք թողնում, դրա համար էլ եզրակացնում եմ , որ դրանք որպես վիրավորանք եք ընդունում. ասեմ , որ ես չեմ սիրում մարդկանց վիրավորել, պարզապես երբ մարդկանց վարքն ու հոգեբանությունը անհասկանալի են լինում ինձ համար՝ այս ձեւով եմ փորձում անկեղծ պատասխան ստանալ նրանցից…
Իմ մասին՝ ես բոլոր տվյալներն ունեի, այսպես ասած, աստղ դառնալու համար, բայց ունեմ ազնվասեր սկզբունքներ, որոնք որպես բարդույթ էր մոլորյալների մոտ ընդունվում … Ամուսնանալուց առաջ մի քանի առաջարկներ ստացա, որոնք խոստումնալից կարիերայի սկիզբ կարող էին հանդիսանալ/ ինչ-որ մոդելային գործակալություն, հետո հեռուստաստուդիա, որը Ամերիկայում աշխատելու առաջարկ էր անում , բացի այդ աշխատում էի պետական թատրոնում, որը ինձ հեռացնելու նպատակ անգամ չուներ/, բայց ես ընտրեցի ամուսնությունը մեր շրջանից, ոչ դերասան, հասարակ ընտանիքից մի տղայի հետ , այնպես, որ ծիծաղելի են ինձ համար երկրպագվողներն ու երկրպագողները…

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

masis54
Feb 11, 2009 18:02

Լրացում:

Ձուկը՝ խորհրդանշում է Քրիստոսին եւ քրիստոնեության(12 առաքյալների ձկնորս լինելու հանգամանք, նաեւ 12 աստեղատների հանգամանքը): 2125 թվին սկիզբ է առնելու ՋՐՀՈՍ-ի դարաշրջանը, բոլորս գիտենք… ձկան համար ամենահարազատ միջավայրը՝ դա ջուրն է:

Երբ մարդկանց(նաեւ ազգերի) հոգիներում եւ գիտակցության մեջ տեղի ունեցող կատարելագործման գործընթացները ներդաշնակության մեջ են գտնվում տիեզերքում ընթացող զարգացումներին զուգընթաց, նրանք վաստակում են հարատեվելու ուղեգիրը:

Բազմաթիվ ազգեր հազարամյակների ընթացքում դուրս են մղվել պատմության ընթացքից միայն մեկ պատճառով, նրանք փորձել են հակառակ գնալ տիեզերական ժամանակների թելադրանքին: Առաջին հայացքից իրենց հայրենասեր համարող հայ անհատներ փորձում են հավատամքային համակարգով մեր ազգին ՁԿԱՆ համաստեղության(Քրիստենեություն) ազդեցության ոլորտից տեղափոխել անցյալի կամ ԽՈՅԻ համաստեղության ազդեցության ոլորտ, դա մեկ քայլ նահանջ է՝ տիեզերակարգում եւ քայլ է դեպի կործանում:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

masis54
Feb 11, 2009 18:03

Լրացում:
Ձուկը՝ խորհրդանշում է Քրիստոսին եւ քրիստոնեության(12 առաքյալների ձկնորս լինելու հանգամանք, նաեւ 12 աստեղատների հանգամանքը): 2125 թվին սկիզբ է առնելու ՋՐՀՈՍ-ի դարաշրջանը, բոլորս գիտենք… ձկան համար ամենահարազատ միջավայրը՝ դա ջուրն է:

Երբ մարդկանց(նաեւ ազգերի) հոգիներում եւ գիտակցության մեջ տեղի ունեցող կատարելագործման գործընթացները ներդաշնակության մեջ են գտնվում տիեզերքում ընթացող զարգացումներին զուգընթաց, նրանք վաստակում են հարատեվելու ուղեգիրը:

Բազմաթիվ ազգեր հազարամյակների ընթացքում դուրս են մղվել պատմության ընթացքից միայն մեկ պատճառով, նրանք փորձել են հակառակ գնալ տիեզերական ժամանակների թելադրանքին: Առաջին հայացքից իրենց հայրենասեր համարող հայ անհատներ փորձում են հավատամքային համակարգով մեր ազգին ՁԿԱՆ համաստեղության(Քրիստենեություն) ազդեցության ոլորտից տեղափոխել անցյալի կամ ԽՈՅԻ համաստեղության ազդեցության ոլորտ, դա մեկ քայլ նահանջ է՝ տիեզերակարգում եւ քայլ է դեպի կործանում:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Vahe
Feb 11, 2009 19:20

հայերը ռուսաստանում կամ այլուր բացի հայաստան չպետք է փող պահեն , չպետք է տուն առնեն հեթե հայը ոտար տեղ հաստատւի իրա կեանքը ու փողը վտանկի մեջ է. ռուսաստանում ֆաշիզմից,ամերկաում սուտ կանուններից և թուրքեաեում եաթաղանից.

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Hrayr
Feb 11, 2009 20:35

Հարգելի ՄԱՍԻՍԻՆ.թանկագին եղբայր ,հոգիս յուղով է օծում քո աշխարհաընկալումը,որի համար շատ շնորհակալ եմ,քանզի ճիշտ«իմ ընկալմամբ»մոտեցում ունես մեր Հին ու Նոր Հավատամքի և Քրիստոսի Աստվածության կերպարի,…..բայց Ցեղակրոնությունը«իմ ընկալմամբ»կրոն չէ,այլ Ցեղի-Ազգի հոգեմտավոր մշակույթը և արժեքներն կրող,այսինքն քեզ տենում եմ մաքուր Ցեղակրոն,և Նժդեհի գախափարախոսությունը ժամանակի հրամայակնն էր:Հաճախ, միամիտ կամ միտումնավոր կերպով, Ցեղակրոնությունը որակվում է որպես փոխառյալ ֆաշիզմ կամ նացիզմ: Նժդեհին հարցրին՝ արդյոք իր քարոզածը ֆաշի՞զմ է, թե՞ հիտլերիզմ, նա պատասխանեց. «Իմ քարոզածը այդ վարդապետություններից ո՛չ մեկն է. ես կփափաքիմ ի հայտ բերել մեր պատմական հին հերոսությունները եւ հայ մշակույթի ծալքերը, որոնք փոշիներու տակ մնացած են» Ֆաշիզմը , նացիզմը՝ գերմանական: «երազանցորեն հայկական է ցեղակրոնության գաղափարը: Այդ շարժումը կաղապարված է մեր ցեղի էության վրա: Դեռ խոսք չկար ֆաշիզմի եւ հիտլերականության մասին, երբ ցեղակրոնության գաղափարը 1919-ին ոտքի էր հանել մեր Դավիթ-բեկյան Ուխտերը Սյունյաց աշխարհում:Նժդեհը զերծ է ընտրյալության կամ բացառիկությ ան քարոզներից:
Հիտլերը, այսպես կոչված «կենսական տարածքների» անհրաժեշտությամբ, փորձում է հիմնավորել ծավալապաշտությունը, որը, անբնականորեն, դուրս է գալիս նաեւ հայրենիքի սահմաններից: Նժդեհը խնդիր է դնում մեր բո՛ւն հայրենիքի՝ Հայկական Բարձրավանդակի վերատիրումը: Հիտլերը հրեաներին դիտում է իբրեւ մարդկության չարիք, մշա-
կութակործան տեսակ, եւ հակահրեականությունը նրա ուսմունքի մեջ գրավում է առանցքային տեղ: Նժդեհի մոտ այն իսպառ բացակայում է: Նա Ցեղի թշնամի է հռչակում թուրքին, քանզի վերջինս, հայության մի մասի ոչնչացմամբ, տիրել է մեր հայրենիքի մեծ մասին:Ցեղակրոն շարժումը ո՛չ մի ընդհանուր բան չունի եւ չէ՛ր էլ կարող ունենալ օտար վարդապետությունների հետ, քանզի նա, նախ եւ առաջ, բարեփոխիչ շարժում-վերածնունդ է, որը հնարավոր է միայն սեփակա՚ն, այլ ոչ փոխառնված արժեքներով..Այսօր մի բան հաստատ է, որ մեր հին ու նոր հավատքները արևապաշտական բնույթ ունեն, որից ելնելով հայ քրիստոնեաները և հայ արևորդիները պետք է միաբանվեն:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Hrayr
Feb 11, 2009 20:35

Մասիս ջան ,քո մեջ տեսնում հինի ու նորի,նաև գալիքի միաբանությունը

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Hrayr
Feb 11, 2009 20:42

Լիաննա ջան-Թանկագին Հայուհի,իրապես Նժդեհը ճիշտ է ասել,որ Ազգի ճակատագիրը փնտրեք Մայրերի Ձեռքերում,-սուրբ համբյուր Ձեռքերիտ..

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

vardan
Feb 11, 2009 20:48

Շնորհակալությոն Մասիս շատ խելացի է և գրագետ:

հարգանքներո Վարդան

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

masis54
Feb 11, 2009 21:02

Հարգելի Հրայր, ամբողջությամբ համամիտ եմ Ձեզ հետ, եւ լավ գիտեմ թե ինչ է նշանակում ցեղակրոնություն հասկացողությունը, սակայն մեր հայրենակիցներից ոմանք սխալ կամ չգիտության պատճառով այդ վեհ գաղափարախոսությունը փորձում են տանել այլ ուղով: Անձամբ ողջունում եմ ցանկացած ազգային գաղափարախոսություն, սակայն պետք է զերծ մնալ ցանկացած ծայրահեղությունից: Ջուրը= արիածին մարդը՝, կենարար են այն դեպքում երբ խաղաղ են եւ հավասարակշռված, իսկ երբ ջրի հոսանքները միանալով իրար վերաճում են սելաֆի(ֆաշիզմի), այս դեպքում դառնում են անկառավարելի եւ ավերիչ:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

masis54
Feb 11, 2009 22:20

Հարգելի Հրայրին:
Այո,՝ Հին եւ նորը պետք է միաբանվեն, սա ամենախելամիտ եւ ճշմարիտ ուղին է:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

stepan
Feb 11, 2009 22:40

Կարդալով ձեր մտքերը, «յարալու» սիրտս փառավորվում է: Ապրեք:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Գրեք Ձեր կարծիքը

ՀՂՈՒՄՆԵՐ ԳՐԵԼՈՒ ԿԱՆՈՆՆԵՐ

- Չի խրախուսվում ամբողջովին մեծատառերով գրված հղումները,
- Մի գրեք փողոցային դարձվածքներով,
- Արգելվում է գովազդային հղումները,
- Մի գրանցեք անձնական վիրավորանքներ:

Գրառում կատարելուց հետո ստուգեք Ձեր էլ–փոստարկղը (Inbox եւ Spam) հավելյալ գործողությունների համար.

Comment



` 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 - = Back
TAB q w e r t y u i o p [ ] \
Caps a s d f g h j k l ; ' Enter
Shift z x c v b n m , . / Shift
Ctrl Alt   Alt Ctrl

Միացնել հայերենը

*