ՀԵՌՈՒՍՏԱԾՐԱԳՐԵՐ - Հեղինակ՝ . Wednesday, February 4, 2009 3:26 - 38 քննարկում

ԷՐԴՈՂԱՆԸ ԽԱՌՆԵՑ ԲՈԼՈՐԻ ՀԱՇԻՎՆԵՐԸ

Sign the petition - ՁԵՐ ՁԱՅՆԸ ՏՎԵՔ  ԸՆԴԴԵՄ ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԿԵՂԾԱՐԱՐՆԵՐԻ

ՇԱՏ ԿԱՐԵՎՈՐ ՀԱՎԱՔ ԳԼԵՆԴԵԼԻ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԳՐԱԴԱՐԱՆՈՒՄ
«Հայ մտավորականության պաշտպանությունը ուսանողների ստորագրահավաքին»  փետրվարի 12-ին, երեկոյան 7:30



38 քննարկումներ

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Էդուարդ (Անտրոպոս)
Feb 4, 2009 4:11

Այս գրառումը կատարելուց դեռ Ձեր հաղորդումը լռիվ չեմ նայել։

http://www.asbarez.com/index.html?showarticle=37346_11/21/2008_1

Թուրթիան զավթած տարածքներ կորցնելու հոտը առնում է. դրա համար է այսպիսի «խելագառ» քայլերի դիմում։

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Էդուարդ (Անտրոպոս)
Feb 4, 2009 6:05

Ի՞նչ լավություն արեց Սասունցի Դավիթը Մսրա Մելիքի քրոջն ու մորը երբ առաջին երկու հարվածը չնետեց Մսրա Մելիքի վրա։ Միևնույնն է՝ արդյունքը չփոխվեց, Մելիքը զոհվեց Դավիթի վերջնական հարվածից։ Չէ՞ր կարող Դավիթը հենց ամենասկզբից էլ Մսրա Մելիքին զարկեր և մարդասիրական մահ տար, որպիսի մայրն ու քույրը շատ չմատատանջվեին։ Չէ՞ որ վերջում նրանք անխուլափելիորեն սգացին իրենց հարազատի կորուստը։ Եվ ինչո՞ւ էին եկել այդ կանայք Դավիթին մարդկային հատկություններից օգտվում, ինչո՞ւ նույն բանը չէին խնդրում Մելիքից՝ չէ՞ որ Դավիթն էլ էր իրենց «հարազատը»։

«Կամ հրեաամոլ ես, կամ էլ ֆաշիստ ես»՝ սա հրեաների հնագույն պաշտպանության ձևը, սա է նրանց «ֆոկուզը»։ Ո՞նց կարող էր Վարդանանքը այդքան զարգացած մարդ լինելով հարդերց ազդվեր Ռասելի ֆշոցից։ Չեմ հավատում որ Վարդանանքը վախեցած կամ ընկճված լիներ Ռասելի որևէ խոսքից։

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Ռոբերտ
Feb 4, 2009 6:17

Հարգելի Ստեփան, հայկական, ռուսական եվ ազերաթուրքական կայքերում ես մանրազնին պրպտեցի Էրդոհանի մոր հայ լինել-չլինելու հարցը եվ ոչինչ չնշմարեցի:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ARMEN
Feb 4, 2009 7:29

ՀՌԳԵԼԻ ՍՏԵՊԱՆ
im karciqov dvar che krahel turq erku bardzr ishxanutyan glxaverevum gtnvox andzanc mtacelakerpn u herankarnern.dzer meknabanutyunn texin er chem uzum inchvor baner krknel. uxaki kasem im karciqn.turqern haskacel en vor shaharkvume cexaspanutyan harcn vor karox e ayn erkrnern vor minch aysor satarel en irenc arden gnalov vtang en nerkayacnum turqiayi hamar yev ayd pacharov karoxe oreric mi or @nkni shat vat drutyan mej u da klini chakatagrakan.dranic yelnelov irenq yevs sarqsiani katarac hamardzak qayli hetevanqov cankanum en lucel harcn erku erkrneri mijev vorpesi turqian azatvi mi sharq erkrneri koxmic ir userin drac partakanutyuneric.da hamar arajin .erkrod duq chisht eq nkatel vor serj sarqsyani dzerqi astvacashunchn urish astvacashunch .da ariakan e im karciqov.errord duq mi angam dzer yeluytneric mekum aseciq vor yete adrbejancinern xeloq linein khaskanayin vor irenc prkutyunn da hayeri mej petqe pntren..ays naxdasutyunn mi guce qchern en haskacel sa bardzr strategiakan makardaki xosqer ein vor duq artahayteciq.cavoq adrbejancinern chen haskanum vor haskanayin mexqeri qavutyun kaneyin mnacac hoxern el hetn yet kveradardznein.chorord .turqern haskacan i tarberutyun adrbejani.yev im karciqov hoxern yet petqe tan dzer asacov mi banel avel hanun irenc apagayi u guyutyan .tesnum enq irann arden mijukayin zenqi naxahimqern e stexcum arajin hrtirn arbanyakn uxarkec kosmos.isk irenq texum dopum en gnalov jamanaknern zarganum en isk irenc mot gitutyan arumov texasharj chka u chi karox linel.amboxj ayd hamakargum irani gitakan ashxatum en shat hayordiner bardzr masnagetner.aysor mer hayastanum arden angam gyuxerum en hamalsaraner bacum.isk da inche asum.chnayac kareli e asel 30 tokosn anvorak bayc paste mer anvorakn dranc vorakavorna angam.ays nor gitutyan zargacman haryur amyakum nranq karox en miayn hayeri het miasin haxtaharel dari djvarutyunnern u k shahen isk hoxi harcn da arden et cragri mot poqr xndire vorn klucen.isk qani vor hay gitnakanern

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ARMEN
Feb 4, 2009 7:32

isk qani vor hay gitnakanern sovetakan u nerka jamanakashrjanum talis u stexcum en gyuter hamashxarayin orinakn chunecox angam mec masamb chi hishvum kam hishatakvum gitnakaneri anunnern u i barorutyun chi ogtvum dranic angam mer hayreniqn.dranic hetevume vor gitakan ujn kuxvi depi turqia bayc ays angam hamatex hay turqakan vorpesi ogtvi nayev hayastann.na tntesapes harust hzor u mec erkir e isk hayastann poxaren uxex e tramadrum gitaka.indz tvum e ays cragirn iragorcelu depqum hayastann u turqian mi guce darnan ashxari hzor erkrneric mekn iharke yete vorosh hzorner chxangaren.alixanyan yexbayrneric sksac u u sharunakvume sharann gitnakaneri.ays verjers H1 tv mi hay gitnakani masin ein xosum vor 30 taruc avel ayd gitakan artadrutyan instituti tnoren er u miak gyuteri hexinakn anunn ANDRANIK ER CAVOQ SRI AZGANUNN CHEM HISHUM snvac lernayin xarabaxi cmakahox gyuxum.uxakim mi hamematutyun kberem ayd haxordasharic asvum er vor hanrachanach gitnakan KOROLYOVN STEXCUM ER ARBANYAKNER 20 IC 40 TONA qashov isk andranikn mi qani haryur kilogramic minchev mi qani tona u tarber nshanakutya .nuyn darashrjani gitnakaner ein .indz tvuma et dranel dzgtum en turqakan u haykakan barcrastichan andzioq

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Narek
Feb 4, 2009 7:34

Մենք թուրքիաին պետք է այսոր թիկունք կանգնենք, ընթանուր թշնամու դեմ, չթողնենք ուրիշներին շահագործել ցեղասպանության հարցը, և լեզու գտնենք թուրքերի հետ առանց միջամտության:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

ARMEN
Feb 4, 2009 7:44

AYS PAHI DRUTYAMB DA AYDPES E HARGELI NAREK.KECEQ DUQ IRAVACI EQ

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Aram Darbinyan
Feb 4, 2009 8:14

Ավելին, առաչարկում եմ ստեղծել Էրդոհանի սիրահարների ակումբ:Հետո հայտարարություն տանք աշխարով մեկ …թե ել ով կարիք ունի մեր թև ու թիկունքի,թող չամաչեն դիմեն:
Ւնչով է տարբերվում ձեր այսօրվա ոգեվորությունը Էրդահանով, դաշնակների ոգեվորությունից երիտթուրքերից անցյալ դարի սկզբում:
Մեր հայրերի արյունը այտ երկուսի վրան է,թե ովա ասե, ովա կազմակերպել,ովա դանակը քաշե…թե անգիտաց է արե,փոշմանելա,ամաչելա…ներող եղեք ինձ դա չի հետաքրքրում:ԹՈՒՐՔ–ՋՀՈՒԴ համազոր չարիք են եղել կան և կլինեն,կոչ անել թիկունք լինել որև մեկին սրանցից միուսի դեմ մեղմ ասած երեխայություն է,միամտություն է:Փարք Էրդոհանին մի արու զավակի որը ծնվեց թուրքիայի ծոցում,հուրից և կրակիզ…հայ կնոչ արգանդից:Արդեն վերեմ կացել որ գնամ թիկունք կանգնեմ:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Narek
Feb 4, 2009 8:55

Հարգելի Արամ, ձեր զայրույթը հասկանալի է և տեղին, սակայն եղեք ավելի խորահայացք, զգւիշ:
Մզկ չե թե ով է հրահրիչչը , օվ կատարողը և օվ հանցագործությունը ծացկողը, մենք պայքարում էնք ոչթե վիրտուալ թշնամու դեմ այլ կոնկրետ թշնամու դեմ, որին առաչ եինք տեսնում: Այն որ էրդողանը այսոր դեմ կանգնեց հրահրիչ հրեաին, դա դեռ նրան չի ազատու Հայերին հատուցելու պարտականություններիս, սակայն նա պայքարում է մեր դեմ պայքարող աին հրեշի դեմ ինչպիսին են Պիտեր քաւիները և Ռասլները, դա նրանք էն ցեղասպանել մեզ, դա նրանք էն թաղել հարցը, դա նրանք մեզ թույլ չեն տվել թուրքի հետ բարիշել, դա նրանք էն մեր սփյուռքը գլխատել, ոչթե ուրքը:
Եթե մենք չաջակցենք Երդողանին, ուրեմն կաջակցենք Իսրաելին, աջակցելով իսրաելին, կհետաձգենք հաը թուրք հարաբեություններ ստեղծելուց ընթանրապես:
Իմի ջիայլոց Պերեսը չի տաբեվում էրդողանից, նա բազմիցսք ասել է որ այն ինչ հայերին պատահել է անհամեմատ է հրեաներին պատահածի հետ:
Այնպես որ, էրդողանին թիկունք կանգնենք, այսինքն հաստատենք նրա իրավացի լինելը:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Urartu
Feb 4, 2009 8:56

Գյուլի մոր հայ լինելու մասին լսել էի, բայց Էրդողանի մոր մասին ես էլ ոչինչ չգտա:

Թուրքիան էլ է մեր թշնամին: Տնտեսաբես մեզ ճնշում է: Այսօր միակ պատճաոը որ Թուրքիան մեզ կարծես թե մարդու տեղ է դնում այն է որ մենք ապացուցեցինք որ լուրջ հակաոակորդ ենք:

Չեմ ընդումում այն թեզը որ մեր մեջ ամեն ինչ նորմալ է եղել եվ “միայն” եվրոպացիների եվ հրեաների խաոնելու պատճաոով ցեղասպանությունը տեղի ունեցավ: Էդ որտե՞ղ է գրած: Մենք չպետք է մեր պատմությանը դեմ գնանք, Թուրքիայի հետ կարող ենք միայն բարեկամանալ երբ որ նա մեր պատմությունը իր տեղը դնի: Հակաոակ հերթականությոընը սխալ է: Թե չէ մեր ոգին կկոտրվի: Դա ազգի գենին ի՞նչ կանի:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

ARMEN
Feb 4, 2009 9:01

HARGELI ARAM
HAYKAKAN MI ASACVACQ KA ASUM EN SHAN HET @NKERUTYUN ARA BAYC PAYTN DZERQICT MI GCIR.MENQ VOCH TE YEXBAYRANUM ENQ AYL JAMANAKI ARITOV STXCVAC HNARAVOR ARITNERN I NPAST MER PETUTYAN PETQE OGTAGORCVI

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

HRAYR
Feb 4, 2009 9:14

Գարեգին Նժդեհ
Մի օր հայությունը պետք է ների թուրքերին, բայց ոչ թե նրանց առջև ծնկի իջած, այլ նրանց ծնկի իջեցրած։

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 1 Thumb down 0

Aram Darbinyan
Feb 4, 2009 9:32

Նարեկ ջան, հարգելիս,Էրդողանի արդար լինելու այսօրվա պատճառն այն է որ վիճակը նեղն է,ճհուդները որոշել են Հայոց ցեղասպանությունը մտցնել խաղի մեչ,բնական է իրենց շահերի համար և ինչպես երեվում է շատ լուռջ են մտադրված:Հենց այտ պատճառով է Էրդողանը՛՛խիզախացե՛՛խառնվելա իրար,նույնիսկ կփորցի զոհի հետ ընկերանալ,բարիշել…որ կարենա ասել-նաեք տուժողի հետ լավ եմ,բարիշել եմ:
Պիտեր քաւիները և Ռասլներին ես հրեշ չեի անվանի,ավելի ճիշտ կնմանացնեի վիրուսի,բակտերիաի որոնք միշտել եղել են և կլինեն ,այտ վիրուսները ազդում և քայքայում են թույլ դիմադրողականություն ունեցող օրգանիզմներին:Այտ բակտերիայից պաշտպանվելու միակ միջոցը առոխչ լինելն է,թե չե վոչմի դեղ չի օգնի:
Լիովին համաձայն եմ Urartu -ի հետ այս բոլօր գզվռտուկը սկսելա քանզի ակնհայտ է Հայաստանի վոտքի կանգնելը,որը չեն կարողանում խաթարել ոչ Լևոններով,ոչ մարտի մեկերով:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Aram Darbinyan
Feb 4, 2009 9:34

Գարեգին Նժդեհ
Մի օր հայությունը պետք է ների թուրքերին, բայց ոչ թե նրանց առջև ծնկի իջած, այլ նրանց ծնկի իջեցրած։
ԱՊՐԵՍ HRAYR

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Anush
Feb 4, 2009 10:17

Երբ Սիբիրի կալանավայրերից փախուստ էին կազմակերպում, փորձառու կալանավորները համոզում և իրենց հետ էին վերցնում մեկի, որին հետո մաս մաս ուտելու էին:
Ամենավատը զգոնությունը կորցնելն է:
Թուրքերը մեր հողերի և մշակույթի զավթողներն են: Նրանց գերագույն խնդիրներից մեկն է լիովին ջնջել հիշատակումները Թուրքիյի տերիտորիայում ապրած ուրիշ ազգերի մասին և լիովին սեփականացնել այդ ազգերի թողած մշակույթը: Եվ թուրքերը դա անում են նպատակասլաց և հետևողականորեն:
Ճիշտ և ճիշտ ըստ Մաքիավելու:
Հրեաները հիմա իրենց պետությունը ընդլայնելու, նոր հողատարածքներ կցելու և գրավելու գործընթացում են:
Եվ Թուրքիայի առաջ խնդիր է առաջացել՝ չկորցնել հողերը: Խնդիրը՝ հրեաներին չթողնել,որ խաղաղ ձևով Թուրքիայից տարածքներ նվաճեն:
Հրեաները և թուրքերը իրենց հարցերն են լուծում: Եթե մենք՝ հայերս հզոր ֆինանսական ուժ ունենանք, կկարողանանք մեր հարցերը լուծել նրանց անհամաձայնության ընթացքում:
Բայց հիմա հակավոր է շատ զգոն լինել, և թուլ չտալ որ մեր հարցերը իրենց օգտին շահարկեն:
Իսկ մեր ուղեղները հենց մեզ են պետք և չպիտի հրամցնենք ուրիշներին, որ օգտագործեն իսկ հետո ել, մի չնչին առիթի դեպքում մոռթեն:
Ինչ վերաբերվում է Թուրքիայում աշխատող հայերին չվտարելուն, ապա դա ոչ թե բարությունից է, այլ տնտեսապես Թուրքիային օգուտ է:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Anush
Feb 4, 2009 10:20

Համաձայն եմ Արամ Դարբինյանի հետ:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Vahe
Feb 4, 2009 10:51

http://www.njjewishnews.com/njjn.com/020509/opedWhatTurkeyRisks.html

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

gvg
Feb 4, 2009 11:33

Ուրախությունը նրանում չէ, հարգելի Անդրոպոս, որ Դավիթը զարկը նվիրեց մորն ու կնոջը… Հարկավոր է սթափ մտածել այդ զարկեր՝ նվիրված տիպական է ԱՐԻԱՑԻՆԵՐԻՆ ճիշտ հասկացիր էպոսը… Նվիրած զարկերը պնդում են ու կրկին անգամ համոզում , որ Դավթի կռիվը արդար է ու նա նպատակ չունի ոչ չարիքի մորը , ոչ չարիքի քրոջը սպանելու, անգամ չարիքի կողմից կռվող ժողովրդից նա վրեժ չի լուծում, քնածներին արթնացնում է… Ուրիմն ականջի օղ արա եւ հիշիր էպոսի Արիացիները ոչնչացնում էին միայն չարին խնայելով կանանց ու միամիտ ժւղովրդին… Դարեր շարունակ նույն են արել մեր մյուս զորավարները Մուշեղ Մամիկոնյանը ետ տվեց Շապուհի կնանիքին եւ այլ բազում օրինակներ կան…
Տխուր իրականություն է, ֆորումի մասնակիցների մեծ մասը «անտեղյակ» են, ըւ հասուն տարիքում հիշեցնում են սովետի լիկայանների ակտիվ , բայց անգրագետ նոր նոր ա՛յբբենարան սերտողներին , որ հետո կապկպելով կարդան ու առիթի դեպքում բռնեն իրենց սովորեցնողներին… Գիտելիքը նման է հացի այն պիտի ուտես ամեն օր, միայն մարսելով հակառակ պարագայում միշտ էլ ետ կտաս այն չմարսած, նման չմարսողների թիվ ցավալիորեն շատ է ու ամենուր է, հարկավոր է լսել ու շատ խորհել , հարցնել խոհեմորեն չշտապել կարծիք հայտնելով … իմացիր մելիքի մայրն ու քույրը Դավթից իրենց ապրելու իրավունք վաստակեցին, ինչպես Դավթին խորհուրդ տվող ծերունին… եղիր ուշադիր… մի շտապիր

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ARMEN
Feb 4, 2009 12:10

հառգելի Anush
isk dzez chi tvum vor jamanaknern motikacel en turqiayin hoshotelu yev na petqe hoshotvi.isk prkutyunn na tesnum e miayn hayeri mej u hayeri mojocov na uni prkutyun.na da arden haskanume u jamanakn stipec vor haskana ayd amenn

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Urartu
Feb 4, 2009 13:34

Մի մոռացեք նաեվ որ Թուրքիայում շուտով, մի քանի ամսից ընտրություններ են լինելու, եվ Էրդողանի քայլը ուժեղացրեց իր կուսակցոըտյանը: Թուրքիան շատ ներքին պրոբլեմներ ունի, այնքան շատ որ հայկական հարցը իրենց երեվի չորրորդական խնդիրն է: Աթաթուրքի ստեղծած պռօբլեմները նօր են իրապես մեջտեղ դուրս գալիս: Թուրքական թերթերը կարդացեք կտեսնեք:

Իսկ մեր մյուս հակառակորդները, այո դրանք ավելի շատ վիրուս են քան հրեշ, պետք չէ դրանցից այդքան վախենալ ու թուրքերի գիրկ վազել: Դրա համար պետք է մարզենք մեր գիտակցությունը: Դրանց դեմ արդեն պայքարը սկսվել է, եվ ով գիտի թե դրանցից քանիսը կմնան 10 տարի հետո: Մեր ուժը մեր ճիշտ լինելու մեջ է, եվ
մեր թշնամիները չեն գիտակցում որ այդ հավատի դեմը ոչ ոք առնել չի կարող: Դրանից հրաշքներ են ծնվում, օրինակներ գիտեք մեր հերոսամարտերից: Միայն պետք է այդպես կռվել ոչ միայն մարտի դաշտում, այլ բոլոր ասպարեզներում: Այդտեղ էլ “հրաշքներ” կծնվեն քանզի մեր վազքը արդար է:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Էդուարդ (Անտրոպոս)
Feb 4, 2009 15:04

Արմենին՝

Ոչ շունը փորձում է մեր հետ ընկերություն անել, ոչ էլ մեր ձեռքին փայտ կա որ գլխին զարկենք։

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Էդուարդ (Անտրոպոս)
Feb 4, 2009 15:21

Ասում են որ «եթե մի երեստ ապտակում են, շրջվիր որ մյուսն էլ ապրակեն» Հիսուսի ասածը հայի ոգին կոտրում է և դարձնում է սպանդարան գնացող գառ։ Հետո էլ ասում են որ Սասունցի Դավիթի երկու անգամ միամտաբար սպասելը որ իրեն հարվածի Մելիքը, հային իսկական օրինակ պետք է ծառայի՝ ինչպե՞ս հասկականք։

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Էդուարդ (Անտրոպոս)
Feb 4, 2009 16:40

Նախագահական Ընտրություններ

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Urartu
Feb 4, 2009 16:41

էդուարդ ջան, Քրիստոսի այդ պատվիրանը իմ կարծիքով ունի ենթատեքստ, եվ Աստվածաշնչում աոանձին հանդես չի գալիս: Այդ պատվիրանը մեծահոգության կոչ է եվ իմ կարծիքով ուղղված չի գաոանը որը երեսը շրջելուց բացի ուրիշ տարբերակ չունի էլ: Այն ուղղված է աոյուծին: Այսինքն իսկական, Քրիստոնյա առյուծը պարտավոր է իրեն “գաոի” պես պահել: Շատ չեմ ուզում ծավալվել, որովհետեվ այստեղ ուրիշ թեմա է, բայց իմ կարծիքով պարզ է որ Դավիտի “միամտությունը” գալիս է իր առդարացիության վստահությունից: Հակասություն չկա:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Vahe
Feb 4, 2009 17:27

հիմա հայոց ցեղասպանութեան ամերկայի կողմեց ճանաչելու շանսը շատ է , բայց մենք պետք է մտածենք ինչ կը լինի ճանաչման հետեվանքը արդեոք մեր հողերը հետ կը տան, չեմ կարծում. հողը ուժով եև հետ առնում. ցեղասպանութիւն ճանաչելը մեր համար չը պետք է լինի նպատակ.պետտք է այս հարցը այնքայն քաշ տանք որ հողերը հետ առնենք

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Kiso
Feb 4, 2009 17:31

Paron Stepan,

Es lsetsi dzer verjin 2 haxordum@ ev petka asem vor mi kani sxal information tvetsik. Orinak duk nshetsik vor Erdoganin mexadrumen vor na haya, baits nman ban chka. Hay anvanelen miain Abdullah Gul-in chanaits vor na hay chi, ail da viravorakan mi methoder nra dimats.

Naiev nshem vor erdoganin nman metsarel vonts duk metsaretsir, nuinpes sxala vorovhetev na voj mi mets ban chi arel irakanum. Na ev peres@ bemahartakum shat lav der xaxatsin, ev Erdogani asatsner@ Peresi hamar shat positive baner.

Aryiakan racan Erdogani het batsi vor kap chuni, Aryakanutun@ naiev kap chuni nra het inch exav ait bemum Davos kaxakum. Erb menk sksumenk xosel Aryakanutian masin, xanrelov tiezerakan kam rassaiakan xosaktsutuner@ nra het inch exav Davosum, menk heranumenk irakanutunits ev xoranumenk inchvor abstract baeri mej vor@ hech kap chuni Erdoani ev peresi het.

Erdogan@ erbek nman kail cher dimi ete et ameninj@ patrastakan chliner naxorok, ev nman ban shat dzerke talis Israelin, dra hamarel hents Israelna sargel et ameninch@. Imast@ naier vor Arabakan ashxarin heratsnen Iranits ev beren Turkiai mot. Turkian uzumen sargel Arabakn ashxari kentron@ vorovehetev Israel@ uzuma taratskain mets kriv sargel Mijin Arevelkum, ev irants petke vor Egyptos@, Saudi Arabian, ev Iraqi Sunni Arabner@ Israeli het miasin krven Irani, Syriai, Kurderi ev Shiite iraq Arabneri dem. Isk erb nman abstract dzevien nerkaiatsnum aid amenincj@, e verb Aryakaanutian masinen xosum, da lriv shexume mardkants irakan kaxakakanutunits aid taratsi.

Naiev nshem vor duk sxalvelek Erdgoani ‘hay’ linelu masin. Nman ban chka. Davosi moderator@ vor@ ktrets Erdoganin, na haya (David Ignatius), ev Turker@ ev Azeriner@ da irants terterum nshelen.

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Kiso
Feb 4, 2009 17:45

Paron Stepan,

Aha aid grats@ Turkakan mamulum.

http://www.turkishweekly.net/news/63918/armenian-moderator-ignatius-provokes-erdogan-peres-meeting-in-davos.html

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Էդուարդ (Անտրոպոս)
Feb 4, 2009 20:36

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/10/12/AR2007101202147.html

«I’m an Armenian American, and some of my own relatives perished in that genocidal slaughter.»

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Էդուարդ (Անտրոպոս)
Feb 4, 2009 20:50

Դուրս եկավ որ ոչ արիացի Էրդողանը արդարություն էր փնտրում, իսկ հայ, արիացի Իգնատիուսը ընդհատե՞ց նրան։

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Էդուարդ (Անտրոպոս)
Feb 4, 2009 20:56

Իգնատիուսի հասցեն՝ davidignatius@washpost.com
Հետաքիրքիր է, կստորագրի՞ նա հայոց պատմության կեղծարարության դեմ, թե՞ ինքն էլ է ՆՐԱՆՑ հետ։

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Էդուարդ (Անտրոպոս)
Feb 4, 2009 21:05

Armenuhi
Feb 4, 2009 22:35

Հարգելի Կիսօ պետք է “կարդալ” տողատակերը…Դուք պարզապես կարդացել եք ընդիմադիր թերթի հոդված:
Մի քիչ անհավատալի է որ սա բեմադրություն էր այն էլ նախնական գրված սցենարով: Իհարկե ապագան ամեն ինչ ցույց կտա, բայց ինչպես Էգրողանն է խոստովանում նա դիվանագետ չէ, այսինքն դերասան չէ Ամերիկյան մամուլը ոչինչ չէր ցուցադրում, բայց բոլոր նրանք ովքեր սաթելայթից են օգտվում տեսնելուց հետո այդ տեսարանները կվարվեին նույն ձևով : Արաբական երկրների հրատապ ժողովում բոլորն էլ նույն վերաբերմունքը ունեին, և քնադատում էին ու մեղադրում, իսկ Իսրաելի համակիրները ժողովին չկային:
Հետաքրքիր է Իսկ ինչպես կարձագանքեիք եթե քննադատողը ազգությամբ թուրք չլիներ:

Հարգելի Քիրեմիջյան յուրաքանչյուր քոլեջ և համալսարան ունի հայ ուսանողների միություն կարծում են նրանց ևս կարելի է մասնակից դարձնել այս ստորագրահավաքին:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

admin
Feb 4, 2009 22:50

Քիսո, հոդվածագիրը շան պես զգում է մարդու ադրենալինի ավելացումը. եթե դու փախչես նրանից, նա քեզ կկծի: Պետք չէ հիասթափվել ու մի կողմ քաշվել. պետք է խորանալ ու հայտնաբերել թե ո՞վ է Դեյվիդ Իգնաթիուսը, այդ նորելուկ Հայը, որի տեղը հայերից շատերը չգիտեն: Միգուցե նրա ծնողներն էլ են ապրել օսմանցու լծի ներքո, միգուցե նրանք էլ են լուծարվել՝ ազգությամբ, եւ հանկարծ դարձել հույն՝ Իգնաթիուս…
Այստեղ ես միայն մեկ բանի եմ հավատում. կենդանի խոսքին, կենդանի մարդուն, ու նրա ասածների արձագանքողներին, որոնք չեն փորձում այլոց կարծիքը հաղորդել զ միմյանց: Քիրեմիջյանը կա, նրա մտքերը լուսավորում են ամենքին. իսկ երբ ինչ-որ մի լրագրող մի հայտարարություն է անում՝ խառնելով մարդու ներքնաշխարհը, թող նա գնա գրողի ծոցն ու տաքուկ քուն առնի, քանզի այդպիսի տափուկ քայլեր, որոնք նրանք են բաց թողնում հանրությանը՝ հանձինս Ձեզ, փորձում են դանդաղեցնել բնականությունը:
Թե՛ Թուրքը, թե՛ Հայը, իրենց պետությունները չեն պատրաստվում տեղափոխել Զանզիբար. կա Հայ, կա Թուրք հարեւան. մնում է նրանք դառնան միմյանց բարեկամ։
Սիրով,
Հակոբ, Լույս Աշխարհ կայքի վարպետաց վարպետ

Liana
Feb 4, 2009 23:31

Հարգելի Քիրեմիջյան այս հոդվածը «ԱԶԳԱՅԻՆ ՎՐԵԺԸ ԵՎ ՑԵՂԱՍՊԱՆՆԵՐԻ ՊԱՏԻԺԸ ԱՆԺԱՄԱՆՑԵԼԻ ԵՆ » կարդալուց հետո հիասթափվեցի ու կարծեցի , թե ընդունում եք հեղինակի անհեռանկարային ու վարակակիր առաջարկը, բայց այսօրվա հաղորդման Ձեր մոտեցումը այլ բան էր ասում:
Ինչպե՞ս հասկանալ, ինչու՞ եք այդ հոդվածը տեղադրել, համամի՞տ եք հեղինակի հետ…
Խամաճիկ Թեհլերյանը օտարների կամակատարը դառնալով՝ լաբորատոր ուսումնասիրությունների ու փորձարպկումների համար նախատեսված վանդակի ճաղերի ետեւում թողեց հայ տեսակի հոգին. Ի՞ՆՉ ՄԻ ՀՊԱՐՏԱՆԱԼՈՒ ԲԱՆ Է:
Իսկ Յանիկյանին մյուսների հետ համեմատել պետք չէ: Նա իր կյանքը նվիրել էր սրբազան գործի ու եթե չվարակվեր շատ ավելի օգտակար արդյունք կունենային նրա գործերը…
Նրա կյանքի վերջին քայլերը այդ պրոպագանդված վարակի դրսեւորումն է եղել, որի պատճառով նրան ոչ թե հերոսությունն այլ վախն է համակել, եւ նա այդ ախտի ազդեցության տակ, նույնիսկ, այրել է այն արժեքավոր նյութերը, որոնք հազարապատիկ մեծ արժեք կներկայացնեին սերունդների համար, քան իր ընկճող ու պատվազրկող ցմահ բանտարկությունը:
Մեղուն վախից է իր խայթը արձակում ու սատկում :
Վրեժը վախի դրսեւորում է, ոչ թե հերոսություն: Ես երեխայիս ուժեղ, խելացի, առողջ ու ազգասեր կդաստիարակեմ,իսկ հետագայում ինքը կորոշի, թե ինչպե՞ս դրսեւորի իր ուժը. երբեք մակաբույծ վրեժի սածիլներ չեմ տնկի ու չեմ պղծի նրա ՀԱՅ հոգին…

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

ashot
Feb 5, 2009 9:57

դե ինչ պարզվում է որ , էրդողանը մի քիչ արիաց ի է թեև կոտորում է քրդերին թե թուրքիայում և թե իրաքում:կիպրոսը մինչև հիմա բաժանված է երկու մասի:վաղը կպարզվի, որ պերեսը նույնպես արիացի է եթե իհարկե ընդունի հայոց ցեղասպանությունը,ոչինչ որ կոտորում է և կշարունակի կոտորել արաբներին:օբաման և պուտինը զտարյուն արիացիներ են :առաջինը խոստացել է լսել հայկական ցեղասպանության հարցը իսկ երկրորդը ամրապնդեց հայաստանի անվտանգությունը հենց որ վրացիները դորս վռնդեցին ռուսական զորքերին:հակոբ պարոնյանը ժամանակին գրել է-եվրոպական պետությունները արևմտյան հայաստանի հողերը տալու են մեզ , ես էլ եմ տալիս գնացեք վերցրեք:մինչև երբ պիտի հույսներս դնենք ուրիշների վրա:աշոտ:

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

vardan
Feb 5, 2009 10:54

Օ –

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Vahe
Feb 5, 2009 10:55

These damn turks whenever they have a problem they accuse Armenians for that. Now they are trying to blame David Ignatius. If David Ignatius has done that deliberately then I want to thank him for that .
պետք չէ ով որ իսրաելին վատ է ասում մեևք ևրա հետեւից ընկնենք
Our interests are in conflict with interests of Turks. May be in 1915 there were some people who provoked Turks but before that we were also massacred by Turks. However, in 1915 progress in technology made it possible for Turks to make empty Western Armenia from its inhabitants.

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

iPhone
Feb 5, 2009 12:12

Ես կառցում եմ, ոռ հայեռը ցհպիտի ղառնվեն այս եռկուսի գոռցի մեջ…տող իռենք իռենց հառցեռը լուցեն….մենք տուտ պռիցոմ՞

Կարդացողի Հավանություն՝ Thumb up 0 Thumb down 0

Գրեք Ձեր կարծիքը

ՀՂՈՒՄՆԵՐ ԳՐԵԼՈՒ ԿԱՆՈՆՆԵՐ

- Չի խրախուսվում ամբողջովին մեծատառերով գրված հղումները,
- Մի գրեք փողոցային դարձվածքներով,
- Արգելվում է գովազդային հղումները,
- Մի գրանցեք անձնական վիրավորանքներ:

Գրառում կատարելուց հետո ստուգեք Ձեր էլ–փոստարկղը (Inbox եւ Spam) հավելյալ գործողությունների համար.

Comment



` 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 - = Back
TAB q w e r t y u i o p [ ] \
Caps a s d f g h j k l ; ' Enter
Shift z x c v b n m , . / Shift
Ctrl Alt   Alt Ctrl

Միացնել հայերենը

*